• Anonym (Fröken)

Sambo vill att jag röker

Hej för att göra en lång historia kort så har jag o min sambos sexliv planat ut en aning senaste tiden. För ett par dagar sedan pratade vi om vad som skulle kunna få igång det igen. Vi nämnde bägge olika grejer vi tänkt/fantiserat.

Efter lite om och men så får han ut sig att han tycker det är sexigt när kvinnor röker och att han hade gillat att jag röker innan eller under sex.

Jag har aldrig rökt eller hört talas om att det skulle kunna va nåt som folk går igång på.

Är både nyfiken ifall det är fler som vart utför det här och hur jag ska tänka kring det. Är ju inte jätte sugen på att röka samtidigt som att jag inte vill missa något som både jag och sambon kan ha glädje av.

• Svar på tråden Sambo vill att jag röker
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Fröken) skrev 2020-11-28 21:28:03 följande:

Kul att du tycker det. Jag har faktiskt ?rökt? 3-4 cigg idag, smakade ärligt talat sådär o trotts att jag knappt lyckades med nått halsbloss så fick jag en rött skaplig kick. Är nog inte menade för att röka men ska ändå testa lite imorgon när jag är ensam hemma.

Härligt och höra!!

Det är ju klart det tar tid och komma in i det hela, men låt det komma, och låt det ta lite tid.

När du funnit tekniken så kommer det gå galant.

Nyfiken, vad valde du för märke?

Jag håller tummarna för dig att du ska lyckas bra nu, och att det går bättre för dig imorgon.
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Underbart) skrev 2020-11-28 22:51:45 följande:

Härligt och höra!!

Det är ju klart det tar tid och komma in i det hela, men låt det komma, och låt det ta lite tid.

När du funnit tekniken så kommer det gå galant.

Nyfiken, vad valde du för märke?

Jag håller tummarna för dig att du ska lyckas bra nu, och att det går bättre för dig imorgon.

Jag tog ett paket väldigt svaga Blend, tänkte att dom skulle vara lite snällare emot en nybörjare. Vad röker du för sort?
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Fröken) skrev 2020-11-28 21:23:41 följande:

Är det inte svårt att hålla sig till 4 om dagen?

Det funkar faktiskt bra. Uttryckte mig kanske aningen slarvigt. När jag började röka i samband med sex för att tillfredsställa min blivande man var jag icke-rökare. Detta gjorde dock att jag successivt vande mig vid att röka och efter ett tag var jag vanerökare trots att det började som en sexgrej. Som vuxen kändes det ändå lite konstigt att börja röka varför jag länge gjorde det i smyg och bara hemma. Då blev det så att det räckte med 3-5 cigaretter per dag och jag har sedan lyckats hålla det på den nivån i allmänhet. Är det fest eller om vi är ute så blir det betydligt fler och även vissa vardagar kan det bli fler beroende på vad jag gör. Idag röker jag ju helt öppet och inte bara hemma. Kontentan är att mannens fetisch gjorde mig till daglig rökare och jag trivs bra med det trots allt.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Fröken) skrev 2020-11-29 00:13:58 följande:

Jag tog ett paket väldigt svaga Blend, tänkte att dom skulle vara lite snällare emot en nybörjare. Vad röker du för sort?

Jag antar att din sambo ännu inte har koll på din plan. Blir spännande att höra sen hur ni upplevde sexet.
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Mimmi) skrev 2020-11-29 00:26:55 följande:

Det funkar faktiskt bra. Uttryckte mig kanske aningen slarvigt. När jag började röka i samband med sex för att tillfredsställa min blivande man var jag icke-rökare. Detta gjorde dock att jag successivt vande mig vid att röka och efter ett tag var jag vanerökare trots att det började som en sexgrej. Som vuxen kändes det ändå lite konstigt att börja röka varför jag länge gjorde det i smyg och bara hemma. Då blev det så att det räckte med 3-5 cigaretter per dag och jag har sedan lyckats hålla det på den nivån i allmänhet. Är det fest eller om vi är ute så blir det betydligt fler och även vissa vardagar kan det bli fler beroende på vad jag gör. Idag röker jag ju helt öppet och inte bara hemma. Kontentan är att mannens fetisch gjorde mig till daglig rökare och jag trivs bra med det trots allt.

Okej hur gammal va du när du började?
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Fröken) skrev 2020-11-29 00:31:08 följande:

Okej hur gammal va du när du började?

27 när jag träffade honom, var väl 28 när jag blev vanerökare. Är 32 nu.
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Mimmi) skrev 2020-11-29 00:46:32 följande:

27 när jag träffade honom, var väl 28 när jag blev vanerökare. Är 32 nu.

Måste bara få fråga en sak till. Om du om ett par år märker att du röker mer och mer kanske upp emot 15-20 skulle du sluta då eller bara gilla läget?
  • Räkan77
    Anonym (Mimmi) skrev 2020-11-29 00:26:55 följande:

TS, jag skulle ta det här som ett varnande exempel som visar hur lätt det är att bli beroende. Mimmi klarar sig på ett par cigaretter om dagen, det är det långt ifrån alla som gör. Frågan är om din kille skulle tycka att det var positivt om du blir en beroende heltidsrökare med allt vad det innebär i negativa konsekvenser. Största konsekvenserna blir ju om du vill ha barn i framtiden. Din kille kanske inte tycker att det är speciellt sexigt att dra barnvagn och röka ssmtidigt...
  • Lione81
    Anonym (Fröken) skrev 2020-11-27 09:29:41 följande:

Ja jag har läst på lite o det verkar inte vara helt ovanligt även om jag har lyckats leva i över 30 år utan att ha en aning om det. Han skäms jätte mkt över det o kräver absolut inte att jag ska göra det. Så tycker inte att någon skugga skall falla över honom. Tycker nästan att det är lite synd om honom att han inte vågat berätta detta för någon trotts att han har känt så här så länge han kan minnas.

Tycker i grunden att det är jätte bra/spännande med att en ?fetisch? som jag skulle kunna styra med på ett så enkelt sätt. Är bara det att det hade varit så mkt enklare om det va tex kolasås

Hej TS! Det hade varit godare om inte annat med kolasås ; ) Jag själv har testat kolasås, youghurt, grädde. Fetish är så himla brett. Det jag kanske tycker är sjukt, är normalt för andra. Vise verse. Man ska vara lycklig för den fetish man har. Hade min sambo önskat sig något av mig. Så hade jag med all säkerhet uppnått hennes önskan på fetish. Jag är ingen rökare.

Jag kan mycket väl som man sätta mig in i hans situation.

Han skulle säker vilja se dig i högklackat, nylonstrumpor och någon matchade snygg BH, långa svarta tunna vantar. Uppsatt hår på ett busigt, sexigt sett. Smink starka nyanser. Vad gäller rökandet. Så kan man blåsa ut snabbt med smal stråla emot honom. Sakta, så det bolmar lite. Hålla cigaretten långt upp emot fingertopparna. Va bestämd. Han vill ju få ut det han verkligen njuter av.

Jag är ingen rökare, som sagt. Det finns Inge stopp för fantasin.

Ursäkta ev. stavfel, då är det mobilen : )
  • Anonym (mm)

Vill bara berätta att det är ganska lätt att bli beroende. Även om man tänker att det inte kommer hända än själv så är det väldigt enkelt. Men det måste ju finnas nikotin/tobaks fria cigaretter. Tycker själv att det är super sexigt när min kille röker så jag förstår vad din partner menar. Ciggen, röken, hans hand som håller den. Jag vet inte vad det är med själva ciggen men det är något. Mycket sexigare än snus iallafall

Svar på tråden Sambo vill att jag röker