Inlägg från: Anonym (Naughty40) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Naughty40)

Hur ser ni andra på oss som pratyknarkar?

Det kan höra ungdomen till att partyknarka lite och testa gränserna, experimentera och vara nyfiken... där kan jag ändå ha viss förståelse. MEN, efter 30 är det ju bara patetiskt och tragiskt om man fortfarande håller på. Sen ska man ju vara medveten om att man är med och sponsrar kriminaliteten i samhället. Man får vara ovanligt korkad om man inte ser den kopplingen.

• Anonym (Naughty40)

[quotew=80792843][quote-nick]Jlund skrev 2020-11-27 21:36:06 följande:[/quote-nick]Fast vem har sagt att ingen ser den kopplingen? Då tycker du halva Holland, Tyskland och Frankrikes äldre än 30 är tragiska och patetiska[/quote]

Japp, det är patetiskt (speciellt när äldre håller på). Och korkat. Sen om så halva Holland, Tyskland och Frankrike (varför tar du upp just dessa länder?) partyknarkar skiter jag ärligt talat i. Tur att det även finns folk som tänker längre än näsan räcker...

• Anonym (Naughty40)
    Jlund skrev 2020-11-27 21:36:06 följande:

Fast vem har sagt att ingen ser den kopplingen? Då tycker du halva Holland, Tyskland och Frankrikes äldre än 30 är tragiska och patetiska

Du är alltså 43 år och partyknarkar. Haha, så pinsamt. Kanske dags att växa upp gubben?
  • Anonym (Naughty40)
    Jlund skrev 2020-11-27 22:44:06 följande:

Moget inlägg kära du, Var länge sen nu, men kanske 1-3 gånger per år om du vill veta. Utesluter inte att det kommer hända igen. Jag är intresserad av allmänhetens åsikter och kunskap i frågan.. Men dina argument verkar ju ha tagit slut nu. Jag lovar att detta pågår i delar av din umgängeskrets, du vet bara inte om det.

Din fråga var ju hur vi ser på er partyknarkare. Du fick svaret hur jag ser på det. Undrar vem som är mest omogen... och nej, det pågår garanterat inte i delar av min umgängeskrets. Låter mest som du vill intala dig själv att det är något som var och varannan Svensson sysslar med, men så är det självklart inte.
  • Anonym (Naughty40)
    Anonym (tobbe) skrev 2020-11-27 22:53:26 följande:

Svenssonsdrogarna stör jag mig på för dom skiter i att deras behov av en kick förstör för många människor. För att dom ska få sina droger mördas människor över hela världen. Fattiga utnyttjas både vid framställning och smuggling. Det skapar en massa kriminalitet. Och det mest tragiska att först köper svenssonsdrogarna först droger sen klagar dom på gängskjutningar och kriminalitet. Dom tycks inte se sambandet. Bästa sättet att få bort gängskjutningar vore att börja jaga köparna. För att inte tala om alla som tar droger och sen sätter sig i en bil. Och det jävliga är att åker dom ditt på det så avskriver ofta åklagaren det för att det blir för mycket jobb när det är drograttfylla. Hörde en polis som var rätt frustrerad på det. Dom tog in en kille som farit av vägen för drograttfylla. Några timmar senare fick dom åka på en krasch då var han ute igen och körde.

Dom som tar droger för att dom mår dåligt kan jag tycka synd om men inte partyknarkare.

Exakt, håller med dig helt. Mycket bra skrivet.
Svar på tråden Hur ser ni andra på oss som pratyknarkar?