• Bärryhosch

Present till kille på 8 år

Snälla, ge mig era bästa tips på presenter till en kille på åtta år. Jag vill gärna ha tips på något unikt och speciellt, inte vanliga leksaker eller grejer som jag kan komma på själv (som t ex pussel, pyssel, Lego, pennor, gosedjur, lego) utan gärna något ovanligt som kanske blivit en hit hos dina barn. Grabben är ingen sportälskare, utan en lugnare typ som gillar läsa böcker och bygga Lego.

• Svar på tråden Present till kille på 8 år
  • Bärryhosch
    Trippelmamma76 skrev 2020-11-28 19:09:48 följande:

Prisklass?

Vill gärna få tips om allt mellan en krona upp till två-tretusen kronor.
  • Mandelskorpan

Kanske inte megaunikt. Men sonen har uppskattat när han fått sånt porslin som man ska måla själv och som man sen kör i ugnen. Finns till exempel muggar på Panduro.

• legomum

Gillar han lego så kanske en legobok är intressant där han kan få tips till nya coola byggen.

Jag har 7 åringar och de verkligen älskar spela brädspel. Så schack, superzings, yatzy, monopol, 4 i rad, uno, den försvunna diamanten är några spel som går varma här hemma just nu.

Snap Sicuits, är en serie elektroniklådor som är hur häftiga som helst med ljus, ljud, fläkt osv. Båda mina grabbar tycker det är jättekul att få fram olika ljud.

Ljusslinga till rummet.

Lite av vad mina grabbar gillar och som är populärt här hemma.

Svar på tråden Present till kille på 8 år