• Anonym (eat me)

Kvinnor, vilken typ av porr gör grejen för er?

Vilken typ av porr får dig att komma riktigt hårt? Tittar du på porr med innehåll som du vill uppleva på riktigt eller låta stanna i fantasin? Hjälper porren dig i ditt riktiga sexliv?

Själv går jag igång något otroligt på porr med män som älskar att slicka fitta och är riktigt grymma på det. Äkta orgasmer och mycket närbilder. 

Att bli slickad är det absolut bästa jag vet när det kommer till sex och jag har en riktigt duktig man. Eftersom att jag inte kan se närbild på när han slickar mig så kan jag i alla fall föreställa mig hur det ser ut i huvudet tack vare porren. 

• Svar på tråden Kvinnor, vilken typ av porr gör grejen för er?
  • Anonym (Frugan)

Jag kollar bara på analt när det kommer till porr. Men det ska se skönt ut och låta som om att hon eller egentligen båda tycker att det är härligt. Inga gälla oh my god och skrik etc, utan helt vanliga sexljud - tack! Inga tvångssituationer - ingenting som för tänkarna till våld. Ändå närbilder. Snygga kroppar men inte helrakat på killarna - för det gillar jag inte.

Det värsta jag vet är avsugningar på porrfilm. Alltså hur kan något som är så härligt och tändande i verkligheten se så motbjudande ut på film? Brukar alltid hoppa över avsugningarna. Fy.

Men så hårt kommer jag inte av porr, det är mest för att tippa över gränsen om jag är kåt och min man inte är hemma. Hårdast kommer jag av att bli knullad (vanligt eller analt) samtidigt som jag smeker mig själv.

• Anonym (eat me)
    Anonym (Frugan) skrev 2020-11-30 21:35:59 följande:

Jag kollar bara på analt när det kommer till porr. Men det ska se skönt ut och låta som om att hon eller egentligen båda tycker att det är härligt. Inga gälla oh my god och skrik etc, utan helt vanliga sexljud - tack! Inga tvångssituationer - ingenting som för tänkarna till våld. Ändå närbilder. Snygga kroppar men inte helrakat på killarna - för det gillar jag inte.

Det värsta jag vet är avsugningar på porrfilm. Alltså hur kan något som är så härligt och tändande i verkligheten se så motbjudande ut på film? Brukar alltid hoppa över avsugningarna. Fy.

Men så hårt kommer jag inte av porr, det är mest för att tippa över gränsen om jag är kåt och min man inte är hemma. Hårdast kommer jag av att bli knullad (vanligt eller analt) samtidigt som jag smeker mig själv.

Håller helt med om avsugningarna så jävla vidrigt. Jag tappar lusten totalt av det. Synd att så mycket porr innehåller just det. 
  • Gaskarl

Håller med ang.kuksugning, blir ofta föör långa scener. Själv blir jag lite avtänd på det eviga kaninknullandet, ofta med trosan dragen åt sidan, och till sist, är jag jäkligt less på att det inte läggs ned 1 minut på att göra det skönt för kvinnan. Annars gillar jag härlig porr med lite äldre kvinnor i läckra underkläder.

• Anonym (eat me)
    Gaskarl skrev 2020-11-30 21:47:23 följande:

Håller med ang.kuksugning, blir ofta föör långa scener. Själv blir jag lite avtänd på det eviga kaninknullandet, ofta med trosan dragen åt sidan, och till sist, är jag jäkligt less på att det inte läggs ned 1 minut på att göra det skönt för kvinnan. Annars gillar jag härlig porr med lite äldre kvinnor i läckra underkläder.

Ja det är fruktansvärt mycket sånt skit. Det är därför jag helst kollar på porr med män som älskar att slicka och äkta orgasmer. Sen finns det inget mer manligt än män som älskar att ge njutning och verkligen gör det till sin grej. 
  • Gaskarl
    Anonym (eat me) skrev 2020-11-30 21:59:19 följande:

Ja det är fruktansvärt mycket sånt skit. Det är därför jag helst kollar på porr med män som älskar att slicka och äkta orgasmer. Sen finns det inget mer manligt än män som älskar att ge njutning och verkligen gör det till sin grej. 

Häftigt att få ge äkta när du fortfarande kikar.
  • MammAmma

Kort och koncist: hemproducerat, analt, bögsex, bisex med mfm, fisting oavsett kön, creampies. Jag ratar i princip all professionell porr och det ska vara tydligt och uppenbart att alla parter är entusiastiska deltagare och njuter av det som händer.

• Anonym (Ingen!)

Ingen. Att se på porr som kvinna är som att spotta sig själv i ansiktet.

Porr är kvinnofientlighet och kvinnoförnedrande och borde förbjudas! Det är en form av trafficking. Vi är många feminister som kämpar för att porr ska förbjudas.

• Anonym (eat me)
    Gaskarl skrev 2020-11-30 22:14:22 följande:
    Häftigt att få ge äkta när du fortfarande kikar.
    Det hade nog inte varit helt fel. Kanske ska föreslå det för maken. 
  • Anonym (eat me)
    MammAmma skrev 2020-11-30 22:36:03 följande:

Kort och koncist: hemproducerat, analt, bögsex, bisex med mfm, fisting oavsett kön, creampies. Jag ratar i princip all professionell porr och det ska vara tydligt och uppenbart att alla parter är entusiastiska deltagare och njuter av det som händer.

Är det något du vill uppleva i verkligheten eller mer en kick för fantasin? 
Svar på tråden Kvinnor, vilken typ av porr gör grejen för er?