• Anonym (Krossad)

Dumpad och ledsen

Jag är förkrossad.. Han kom hem till mig för vi äntligen skulle lösa vår relation (det handlar om han vill sälja sitt hus för att satsa på oss) tillsammans men han bröt upp förlovningen med förklaringen:

1. Att jag mådde så dåligt av ovissheten av vad han ville med vår relation (knaprat medicin och gått i samtal för det utlöste en depression sista halvåret).

2. Han ska satsa på sina "barn". Hemmaboende 23 och 26 år... Båda väl curlade och han kan inte ställa några krav på dem.

3. Han behöver en mer bestämmande kvinna som kan hjälpa han med beslut.

Hur kommer man vidare efter detta??

Herregud vad jag älskar honom och jag höll på att gå under i hopp om att han skulle välja OSS. Vi har det ju fantastiskt roligt tillsammans på alla sätt och bråkar aldrig om något.

• Svar på tråden Dumpad och ledsen
  • Anonym (Finns säkert någon bättre för dig!)

Tycker att det låter som att han gjorde dig en tjänst. Ta inte illa upp men det var jäkligt dåliga anledningar. Låter som ett rötägg!

Se till att satsa på dig själv nu=)

Det finns andra män, ibland är det bästa att vara själv????

• Anonym (Kvinna 39)

Man tar en rejäl titt på sanningen och tackar sin lyckliga stjärna att man slapp den där token!

1. Han skuldbelägger dig för ditt dåliga mående fast det är han som satt dig i en oviss situation som bidragit till det.
    2. Klipp navelsträngen grabben. Seriöst. En sån vill man verkligen inte ha en relation med.
    3. (och kopplat till 1) Han verkar ha stora problem med att kunna ta beslut och stå för dem. Han vill ha en "mamma" som tar hand om honom och talar om vad han ska göra. Ett förvuxet barn.
    4. En relation där man "aldrig" bråkar är fruktansvärt osund.

• Anonym (Krossad)
    Anonym (Finns säkert någon bättre för dig!) skrev 2020-11-30 21:28:11 följande:

Tycker att det låter som att han gjorde dig en tjänst. Ta inte illa upp men det var jäkligt dåliga anledningar. Låter som ett rötägg!

Se till att satsa på dig själv nu=)

Det finns andra män, ibland är det bästa att vara själv????

Ja jag känner att han bara tog till flykt! Jag har lagt 3 år på någon som så lättvindigt bara drar... Så surt!
  • Anonym (Krossad)
    Anonym (Kvinna 39) skrev 2020-11-30 21:53:15 följande:

Man tar en rejäl titt på sanningen och tackar sin lyckliga stjärna att man slapp den där token!

1. Han skuldbelägger dig för ditt dåliga mående fast det är han som satt dig i en oviss situation som bidragit till det.

2. Klipp navelsträngen grabben. Seriöst. En sån vill man verkligen inte ha en relation med.

3. (och kopplat till 1) Han verkar ha stora problem med att kunna ta beslut och stå för dem. Han vill ha en "mamma" som tar hand om honom och talar om vad han ska göra. Ett förvuxet barn.

4. En relation där man "aldrig" bråkar är fruktansvärt osund.

Jag har inte sett det så men det stämmer att han lägger det på mig... Han vågar inte stå upp för något som helst beslut.

Han har bara haft en kvinna tidigare och de var ihop i 25 år. Vad jag förstått så styrde hon med järnhand och han har alltid tagit hand om barnen. Han har fastnat i det mönstret. Går det att bryta när man snart är 50 år?
  • Anonym (Kvinna 39)
    Anonym (Krossad) skrev 2020-11-30 22:33:34 följande:
    Jag har inte sett det så men det stämmer att han lägger det på mig... Han vågar inte stå upp för något som helst beslut.

Han har bara haft en kvinna tidigare och de var ihop i 25 år. Vad jag förstått så styrde hon med järnhand och han har alltid tagit hand om barnen. Han har fastnat i det mönstret. Går det att bryta när man snart är 50 år?
    Mönster går att bryta för den som vill men han vill ju inte. Han har rakt ut sagt att det är så han föredrar det till och med!
  • Anonym (eee)
    Anonym (Krossad) skrev 2020-11-30 22:33:34 följande:

Troligen inte i hans fall. Var glad att du inte la mer tid på honom än du gjort. 
Svar på tråden Dumpad och ledsen