-
Jag är man strax över 40. Bor i Stockholm. Lever sedan länge i ett förhållande som numera är mer som en vänskapsrelation. Inga barn.Längtar efter en älskarinna. Längtar efter spänning, närhet, utlevande. Tänker mycket på en dominant / submissive relation jag hade för många år sedan och saknar det mycket. Känner att livet just nu är på en gång så väldigt bra men samtidigt så tråkigt! Jag saknar verkligen SEX. PASSION. NJUTNING.Jag tänker att det måste finnas många i samma situation som jag. Är nyfiken att höra om kvinnor i samma situation. Någon annan som har ett kreativt arbete/karriär etc men fantiserar om hemliga möten, utlevande av fantasier..? Vad gör ni åt saken? -
Svar på tråden Längtar efter en älskarinna
-
Som mitt smeknamn säger, jag är och har varit älskarinnan i flera förhållanden.
Lite av mitt sexliv, jag är en som många skulle kalla slampa, bimbo osv.
Klär mig utmärkande, alltid mkt smink, stora silikonbröst, kom o ta mig stil med klackar och allt man kan tänka sig.
Jobbar, lever på en ärvd förmögenhet och har ett mycket välbetalt arbete, så är ingen gold digger.
Jag får en kick, männen är ofta kärlekskranka sökare som saknar det jag kan ge.
Raggar ofta på krogen, använder mitt yttre för och få det jag vill.
Reser massor i mitt yrke, mindre nu i Corona såklart men annars.
På affärsresor finns allt man behöver för att få det jag söker, och ge det männen suktar efter.
Kvinnor skulle bara veta vad män egentligen söker, få dominera totalt eller bli så underlägsna och dominerade.
Gav äkta fruar sina män det jag ger skulle vi inte ha otrohet och jag mycket tråkigare liv. -
Ja. Men man gör helt enkelt inte så. Otrohet är ett fruktansvärt svek som man inte utsätter den man älskar för.Anonym (ds) skrev 2020-12-02 21:52:51 följande:En älskarinna och en vänskapsrelation fyller två olika behov.
Tidigare i mitt liv hade jag lämnat min relation och sökt en ny. Nu är jag mer intresserad av att ha kvar min relation och lägga till en annan sorts relation.
Kanske det kan lösa "livspusslet" bättre?
Du är superego. Gör slut och lev ditt utsvävande liv. Men du kan inte ha kakan och äta den. Den ekvationen går inte ihop. -
Jo det skulle vi för vi människor tröttnar på varann och kan inte uppfylla alla varandras drömmar!Anonym (Är 2:a kvinnan) skrev 2020-12-02 22:16:16 följande:Gav äkta fruar sina män det jag ger skulle vi inte ha otrohet och jag mycket tråkigare liv.
-
Det låter ju toppen att leva med en god vän - då måste du väl kunna diskutera ditt behov av passion och sex osv. Varför ha hemliga möten? Skulle din vänskapspartner inte vilja att du var lycklig och hade det gött? Det önskar jag mina bästa vänner!Anonym (ds) skrev 2020-12-02 21:20:38 följande:Jag är man strax över 40. Bor i Stockholm. Lever sedan länge i ett förhållande som numera är mer som en vänskapsrelation. Inga barn.Längtar efter en älskarinna. Längtar efter spänning, närhet, utlevande. Tänker mycket på en dominant / submissive relation jag hade för många år sedan och saknar det mycket. Känner att livet just nu är på en gång så väldigt bra men samtidigt så tråkigt! Jag saknar verkligen SEX. PASSION. NJUTNING.Jag tänker att det måste finnas många i samma situation som jag. Är nyfiken att höra om kvinnor i samma situation. Någon annan som har ett kreativt arbete/karriär etc men fantiserar om hemliga möten, utlevande av fantasier..? Vad gör ni åt saken? -
Men fyfan vilken dålig ursäkt..."det är min kropp, mina upplevelser"Anonym (Sammahär!) skrev 2020-12-02 21:24:09 följande:Jag är en kvinna på snart 40 som lever traditionellt familjeliv. Haft samma partner i många år. Nyfikenhet på annat tog överhanden för ett år sen och jag har sen dess gjort flera snedsteg. Inget jag ångrar faktiskt...Det är min kropp, mina upplevelser...
Din kropp må vara din mer ert förhållande är inte bara din. Den är bådas och gränserna för vad man får göra borde rimligtvis sättas av båda och inte bara av dig.
Men det tror jag iof att du mycket väl förstår och är anledningen till varför du inte gärna berättar om dina "upplevelser" som din kropp har för sig för din man. Eller hur? -
Ja du är onekligen en bimbo om du inte fattar att fruarna aldrig kan ge kåtbockarna du knullar vad du ger dem för det du ger dem är OMBYTE, dvs en annan fitta och kropp än deras frus. Och eftersom få kvinnor ha två fittor och två kroppar så blir det ju lite svårt för dem att ge dem det du ger dem.Anonym (Är 2:a kvinnan) skrev 2020-12-02 22:16:16 följande:Gav äkta fruar sina män det jag ger skulle vi inte ha otrohet och jag mycket tråkigare liv.
Sluta lägg ansvaret för ditt eget och männens svineri på fruarna. Det ni gör gör ni för att ni vill det och för att ni inte bryr er om någon annan än er själva. det är helt och hållet ert ansvar, ingen annans. -
Tror du hennes man oxå tycker det är spännande?Anonym (ds) skrev 2020-12-02 21:58:48 följande:Spännande. Är det något du tror kan fungera på längre sikt?
Det gör förmodligen inte din fru heller.
Du får drömma bäst du vill, och vara otrogen kommer du vara oavsett vad någon säger. Men inbilla dig inte för en sekund att det öht finns något fint och spännande i en otrohet för din partner. Det ÄR ett stort och jävligt vidrigt svek som kommer förstöra precis allt i ditt förhållande inklusive eran vänskap och minnen.
Så om du vill behålla vänskapen och alla fina minnen intakta så föreslår jag att du hellre odlar en ryggrad och skiljer dig än går ut och knullar runt bakom ryggen på din fru. För det är både fegt och svinaktigt och du kommer dömas därefter. -
Knepig situation det där när relationen blir sexlös. I vårt fall tappade hon helt sugen i samband med att äggstockarna opererades bort (tumörer). Menopaus hux flux! Och det kastade ju in också mig i celibat.
Vi älskar varandra väldigt mycket så nej, jag tänker inte lämna henne.
Efter det har jag haft samlag bara en enda gång, under en resa.
Jag berättade det inte för henne och det tänker jag inte göra nästa gång heller. Men jag vet ju att hon vet att det har hänt och att det kommer hända igen. Vissa saker behöver man inte prata om.
-
1. Jag är inte intresserad av vad hennes man tycker.Anonym (man) skrev 2020-12-03 11:09:41 följande:Tror du hennes man oxå tycker det är spännande?
Du får drömma bäst du vill, och vara otrogen kommer du vara oavsett vad någon säger. Men inbilla dig inte för en sekund att det öht finns något fint och spännande i en otrohet för din partner. Det ÄR ett stort och jävligt vidrigt svek som kommer förstöra precis allt i ditt förhållande inklusive eran vänskap och minnen.
Så om du vill behålla vänskapen och alla fina minnen intakta så föreslår jag att du hellre odlar en ryggrad och skiljer dig än går ut och knullar runt bakom ryggen på din fru. För det är både fegt och svinaktigt och du kommer dömas därefter.
2. Jag kan inte skilja mig från någon jag aldrig varit gift med.
3. Jag skapade den här tråden med vissa frågeställningar, du har inte svarat på någon av dem. Ingenting av det du säger är perspektiv som är nya för mig. -
1. Jag är inte intresserad av vad hennes man tycker.Anonym (man) skrev 2020-12-03 11:09:41 följande:Tror du hennes man oxå tycker det är spännande?
Så om du vill behålla vänskapen och alla fina minnen intakta så föreslår jag att du hellre odlar en ryggrad och skiljer dig än går ut och knullar runt bakom ryggen på din fru. För det är både fegt och svinaktigt och du kommer dömas därefter.
2. Jag kan inte skilja mig från någon jag aldrig varit gift med.
3. Jag skapade den här tråden med vissa frågeställningar, du har inte svarat på någon av dem. Ingenting av det du säger är perspektiv som är nya för mig.