Hur ofta köper du tv?
Nyfiken över hur ofta det är vanligt att köpa tv. Inte bara när man byter ut en äldre utan även när det köps in fler tv-apparater till hemmet.
Nyfiken över hur ofta det är vanligt att köpa tv. Inte bara när man byter ut en äldre utan även när det köps in fler tv-apparater till hemmet.
Köpte en för 10 år sedan. 5 år senare köpte vi en liten till sovrummet. Sen köpte vi hus och köpte en större till vardagsrummet.
Har nu 3 varar 2 inkopplade. Kommer nog tröja 10-15 innan vi köper en ny.
Köpte en för 10 år sedan. 5 år senare köpte vi en liten till sovrummet. Sen köpte vi hus och köpte en större till vardagsrummet.
Har nu 3 varar 2 inkopplade. Kommer nog tröja 10-15 innan vi köper en ny.
När den vi har går sönder...
När vi ersätter en som är trasig.
Fick en när jag fyllde 18. Sålde den när jag var 22-23. Träffade min livspartner några år senare och då köpte vi en storbilds-tv, den har vi kvar nu. Vi fick en i mellanstorlek av svärföräldrarna också som står i gillestugan. Så två tv-apparater på en halv livstid. Vi kommer nog att köpa en ny om båda de vi har nu går sönder, särskilt den större. Annars kommer vi inte ha nåt behov.
Nu har vi tre tv-apparater hemma. Men som de flesta svarat, när de går sönder
Har ingen tv
För ca 30 år sen. Sedan har jag fått 3 st av vänner och idag har jag 2 st.
Någon gång på mitten av 80-talet fick jag en TV. Har ingen ny/inga fler sedan dess. Datorskärmar däremot....
Aldrig. Har ingen TV och har aldrig köpt en TV i mitt liv. Jag är 38 år.