Öppen och högt placerad tapp, gravid ändå?
puffar för jag är också nyfiken!
När tror du att du har bim? :)
puffar för jag är också nyfiken!
När tror du att du har bim? :)
Vad spännande, är din tapp stängd?
Hoppas mensen inte kommer!
Min tapp öppnar och stänger sig och är högt upp. Testade mig igår på eftermiddagen med ett vanligt RFSU test men visade ingenting.
Vill så gärna testa igen så testar mig på fredag på morgonen om då inte mensen kommer innan.
Okej är den så långt upp!? Oj tyckte min var långt uppe.
Ahh hoppas hoppas för oss båda! Såååå spännande! Uppdatera mig gärna! Vilka test tar du förresten?
Åh det känns ju som du är gravid om den är stängd.
Det ända som skiljer det åt är att min tapp öppnar och stänger sig. Har lite svårt att se att jag är gravid pga detta :/
Men jag ska se på fredag om min mens inte dyker upp.
Hur mår du annars, känner du dig gravid?
Förstår, det är så jobbigt att det inte är mer uppenbart.
Jag är också yr och trött och mensvärk till och från.
Men det låter ju som du ändå har chans att vara gravid ändå trots allt! Har du fler barn?
Kunde inte hålla mig imorse så jag testade mig igen med RFSU men negativt blev det också. Man blir lite ledsen, tror allt jag bara får vänta in mensen nu....
Kunde inte hålla mig så tog ett test för en stund sen och det va blygsamt positivt! Är så förbaskat glad samtidigt som jag är försiktig i mina förhoppningar iom att jag fick tidigt mf förra månaden.
Hoppas du får ditt plus du med snart!
Fast strecket är exakt lika svagt idag som igår så nu blir jag lite nervös att det blir ett mf igen :/
Men wow! Grattis! Vad kul! ???? men förstår att du är orolig men det ska nog gå bra! Håller tummarna.Tyvärr inte alls bra, mensen har kommit så mår inte helt hundra nu. Blä! Så ledsen...
Hej! Nu var det ett litet tag sedan. Men idag plussade jag. Så glad! Hur går det för dig? <3
Verkligen! Kan inte fatta det själv. När jag skrev här första gången i november så hade jag och min sambo mer sex än i december. Men det blev något ändå vilket jag inte trodde.
Förstår det, hur långt gången tror du att du är? Har du fler symptom? Jag har bara ont i brösten och ibland gör det lite ont i tjejmagen.
Men spännande med ultraljud, är det privat du får göra det då? När skrev du in dig på bm? Vet ingenting... ;)
Okej! Men vad spännande att följas åt lite :D detta är mitt första, fick dock missfall år 2018 men då skulle jag ändå göra abort. Men det finns ju en rädsla att det inte ska gå hela vägen denna gången heller men ja jag håller alla timmar och tår och försöker inte tänka på det.
Hur känns det för dig, är du rädd och ha oro? :(
Vår bebis kommer förmodligen inte klara sig graviditeten ut har vi fått veta så vi har bestämt att vi ska avbryta Är förkrossande men hellre nu i v 17 än att det sker i vecka 30. Om det nu måste hända alls :(
Hur går det för dig nu?