• Emrik1969

Analplugg

Hej!

Jag har skaffat ett sett analpluggar (2,8 4,0 o 4,5 cm). Jag har länge varit nyfiken på att ha något i mig där bak men har ingen erfarenhet sedan tidigare. Nu har jag provat den minsta några gånger o jag har svårt att både föra in den o att bära den en längre tid. När jag har försökt att höra hur andra upplever det så låter det som att det inte är någon som har några större problem att föra in en plugg ( jag har mycket glidmedel). Dessutom är det många som njuter av att bära en plugg länge, t.o.m hela dagar / sova med den. Jag har själv nästan omgående funderat hur länge jag kan bära den innan jag blir tvingad att ta ut den. Känns omöjligt att gå till någon av de andra, grövre pluggarna. Min fråga är om det finns några här som har stor erfarenhet o kan berätta om er upplevelse, om ni har några tips, om jag ska tänka på något särskilt. Jag vill gärna uppleva njutning o upphetsning där bak. ????

• Svar på tråden Analplugg
  • Anonym (Analproffs)

Förvånar att du har problem med så liten sak. Röven är galet tålig för att töjas och obehag el katastrofkännslor i början är normalt. Vad din och allas rövar behöver är träning för att fysiskt och mentalt begripa att det blir helt naturligt att något sitter i kanalen. Röven är från fabrik programerad till att hållas stängd och nu måste du vänja den vid den nya situationen och ganska fort inser den att en plugg el dildo inte är så farligt och istället blir det riktigt skönt istället. Själv tycker jag pluggar är för amatörer då det inte ger någon sensation jämfört med rörlig dildo.

Vad man ska göra vid inkörning är att ta vaceline på dildon och med god tid av töjning slutligen lyckas få in den. Ibörjan är det pyton och det spänner. Men bara låt den stanna kvar inne och så tar ni på er body, tjejbaddräkt el speedo badbyxor som ni knyter fast så att dildon inte kan ploppa ut. Visst den glider ut lite och när ni sätter er på huk trycks den in skönt. Nu ska ni gå så där hemma städa o röra på er med dildon inne. I början känns det kanske olustigt o obekvämt men snart rör ni er obehindrat och dildon blir som naturlig o normalt. Låt den vara inne minst en timme men görna 3 där ni hela tiden rör er o böjer er ner. Därefter kan ni återgå till sängen och börja knulla er utan obehag o bara njuta. Upprepa detta vid fler tillfällen och nu borde plugg vara enkel match.

• Emrik1969

Det funkar bättre med en dildo som har samma omkrets än en plugg som kraftigt smalnar av o inte vidgar som den behöver.

• Emrik1969

En fråga till er som har lång erfarenhet av att ha något analt - brukar ni förbereda er med att spola/tömma er innan ni bär något analt. Jag har hört lite olika o tycker själv att det är skönt att kunna undvika det om det inte gör någon skillnad/behövs.

• Anonym (Analproffs)
    Emrik1969 skrev 2020-12-30 00:53:52 följande:

En fråga till er som har lång erfarenhet av att ha något analt - brukar ni förbereda er med att spola/tömma er innan ni bär något analt. Jag har hört lite olika o tycker själv att det är skönt att kunna undvika det om det inte gör någon skillnad/behövs.

Man kan alltid börja leka med dildo ospolad trycka in en bit. Men är man nybörjare och ska pumpa dildon djupare bör man spola för att det ska gå lättare, finnas mer plats och minska friktionen o rivet. Men sen är det bara prova sig fram och med röven full av skit blir det intensivare kännsla. Ligg på en tidning o låt ev skit rinna ut o tänk bara på att det är skönt.
  • Anonym (Analproffs)

Pluggar går ju inte att sätta i samma nivå som ådrig dildo.

Men just nu har jag en eletrisk plugg i mej som är kopplad till en tens apparat o ger olika strömstötar som får hålet att pulsera häftigt. Det är hhäftigt o annorlunda men går inte jämföra med en dildo som glider in o ut.

• Testatgurka

Jag har nyligen lagt en beställning på en buttplugg och en dildo med sugpropp och vibrator är inte så erfaren i analen även om jag testat både gurka och morot.

Men känns väldigt spännande med dildon med sugpropp..

Är 30 årig man för övrigt.

• Anonym (Mrs Smith)
    Emrik1969 skrev 2021-01-26 17:02:46 följande:

Hej, någon mer som vill tillföra något i chatten?

//Erika

Har en rejäl insatt plugg just nu. En i metall, stor och tung som verkligen känns skön när jag går runt i huset och värmer upp inför kvällens aktiviteter med sambon...
  • Anonym (Theådåra)

Jag går pkuggad rätt.ofta

• Emrik1969

Är det någon av er som har stor erfarenhet som också sover med den. Hur känns det, är det farligt att ha den i sig en sådan lång tid.

• Anonym (Mrs Smith)
    Emrik1969 skrev 2021-01-27 22:49:22 följande:

Är det någon av er som har stor erfarenhet som också sover med den. Hur känns det, är det farligt att ha den i sig en sådan lång tid.

Ser inget behov av att sova en hel natt med en analplugg. Det kan nog bli svårt att få ut den om den sitter i länge och det blir för torrt.
Svar på tråden Analplugg