• FruBjörk

Vi med BIM Januari 2021

Får man komma in här och joina lite sent så här? Har läst igenom tråden, nästan allt. Jag är 35 (på söndag) och har bim 19/1. 3e barnet (har tvillingar på 8 år) men med en annan man. Vi har försökt sen hösten 2017 så lär väl inte plussa nu heller. Den här månaden har jag lite känningar (molvärk, uppblåst, kissnödig hela tiden) för ovanlighetens skull. Men orolig att det bara är för att man hoppas. Håller tummarna för er andra!

• FruBjörk
    Tokan123 skrev 2021-01-14 19:22:12 följande:

Är i chock, var helt säker på att mensen skulle komma igår. Pga uppsvälldhet, hunger, grinig hela veckan och ont i magen .

Åh grattis! Så roligt
  • FruBjörk
    Lilly2015 skrev 2021-01-19 10:39:11 följande:

Hej!

Jag har läst tråden i någon vecka. Hade ägglossning förra söndagen den 10 januari och BIM på fredag den 22 januari. Jag har lite kortare cykel på 25 dagar. Det här är vårt tredje försök till ett syskon och det verkar som att även barn nummer två blir en tredje gången-gillt bebis. Tog precis ett test då jag haft molvärk i fyra dagar och det var absolut ett svaaagt streck! Hittar ingen BF oktober-tråd än men hoppas på att se flera av er som har beräknad BIM i slutet av månaden där sedan :)

Stort Grattis! :)
  • FruBjörk

BIM +1 idag och negativt test på morgonen, men ingen mens. Blä. Flyttar över till nästa tråd. Har det gått 3 år utan positivt test så är det väl inte så troligt men man hoppas och blir lika ledsen ändå..

Lycka till ni som är kvar!

• FruBjörk
    Snöflingaan skrev 2021-01-21 10:58:36 följande:

Jag är i total chock. Har bim idag och jag har känt av alla mina typiska menssymptom sen i helgen och varit så bombsäker på att mensen skulle dyka upp, var dessutom beredd redan igår efter att ha fått positivt ältest en dag tidigare, och nu har jag PLUSSAT?! Tog ett test och det var egentligen inga tvivel, tydligt och kom inom 30sekunder, men tog ändå ett cb digital efteråt. Jag fattar ingenting och ändå har jag varit gravid två gånger tidigare, snacka om att inte ha någon koll alls :D

Åhh stort grattis! Så roligt! :)
  • FruBjörk

BIM +5 ingen mens och negativt test. Jag har haft regelbunden mens i flera år så det är konstigt. Nu har jag flera symtom som jag även hade när jag var gravid med mina döttrar. Ömma bröst, hade migrän i fredags, hård i magen, molvärk till och från, halsbränna... Så jag fattar inte varför det är negativt eller varför den där eländiga mensen inte kan komma. Så jobbigt när man inte bara får gå vidare och rikta in sig på nästa försök. Under de 3 år vi försökt har det inte varit så här. Fy man blir så nedslagen och ledsen.

Svar på tråden Vi med BIM Januari 2021