Inlägg från: Goldenwings1 |Visa alla inlägg
  • Goldenwings1

Vi med BIM Januari 2021

Bebis2021 skrev 2021-01-20 21:40:28 följande:

Hej, jag har oxå bim 24/1 med tredje barnet jag har varit helt säker på att de ej tagit sig men han nu börjat ha lite smått molvärk, idag har jag haft ilningar å som att de sliter i livmodern (svårt att förklara :-P) reagerade även på att jag drömt massor senaste nätterna, brukar inte alls drömma så mkt annars samt att de varit märkliga drömmar, såå detta har ju fått mig att börja undra om de ändå kanske tagit sig, men vill inte få för stora förhoppningar så man slipper bli besviken, hade iaf tänkt vänta minst till bim för att testa men börjar vara gode sugen testa nu

Har du några symtom förutom ömma bröst? Ska du testa något innan bim?

Drömt massor å kostigt har jag oxå gjort denna vecka!! Skrattar nästan när jag vaknar på morgonen :D

Är ganska säker på att jag är gravid men så kommer det stunder när jag tror att jag bara inbillar mig å då får jag ganska snart ett tydlig tecken :)
  • Goldenwings1
    Anonym (Emma) skrev 2021-01-21 19:32:48 följande:

Kul att vi har BIM samma dag :)

Inga direkta symtom, lite mensvärk men det har jag alltid innan mens. Har drömt mycket sista nätterna också, det hade jag inte tänkt på innan du skrev det.

Jag kommer inte testa innan bim, har gjort det så många gånger o blir så besviken varje gång. Har bestämt mig för att inte göra de mer. Har ni försökt länge? Håller tummarna för dig :)

Jag har oxå BIM 24/1!

Ska prata med min sambo imorgon. Vi har inte försökt, snarare försökt undvika. Så det här kom som en chock. Men nu känns det spännande men oxå omvälvande. Vi är snart 40 å har tre ganska stora barn.. Många tankar som väckts.
  • Goldenwings1
    Bebis2021 skrev 2021-01-22 13:46:55 följande:

Ja planen var att vänta men fick sånt sug att testa nu här på dagen iallafall, hade tänkt vänta för är så deppigt å få neg test, men jag tog ett test iaf för två timmar sen och de var helt negativt blev verkligen besviken även fast jag försökt ställa in mig på mensen, men jag vet dock inte säkert exakt när bim är, tror iaf ja är på bim-2 eller bim-3..

Menar du att du inte plussat så tidigt tidigare? När har du plussat? ) nu tog jag bara ett vanligt test inget speciellt "testa tidigt" men om man är gravid borde de väl ge utslag nu?

Jag testade oxå negativt idag, men jag tror det visar fel *asg*

Pratade med sambon och det känns skönt att kunna smälta lite. Blev lite lättare att prata om det när det var negativt, inte lika mkt press.

Få se om det blir ett plus om några dagar :)
  • Goldenwings1
    Anonym (Emma) skrev 2021-01-23 06:58:24 följande:

Okej spännande :) Har du testat?

Ja, testade negativt igår med ett testa tidigt test. Så nu tänker jag vänta tills på tisdag med nästa test.
  • Goldenwings1
    Bebis2021 skrev 2021-01-23 14:02:59 följande:

Okej så trist, men när har du bim? Som dom brukar säga hoppet är inte ute förrens mensen dyker upp. Har du nögra symtom?

Jag har BIM 24:e. Komme få ett plus på tisdag :)

Kände att det hände ngt direkt e ÄL, har oxå molvärk, ömma bröst å drömmer mycket.
Svar på tråden Vi med BIM Januari 2021