• Anonym (Slipstream)

Frågar du killen hur många han legat med?

Och om killen frågar dig, är du ärlig och säger hur många du själv har legat med, eller minskar du lite? Det sägs att kvinnor ofta underskattar hur många sexpartners de haft kanske av rädsla av att framstå som slampiga.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Frågar du killen hur många han legat med?
  • Anonym (Snus)

Jag har aldrig räknat sexpartners, så jag vet uppriktigt inte. Jag har heller aldrig frågat min make eftersom jag inte tycker att det spelar någon roll.

• riboflavin

Nej jag har aldrig frågat om antal, däremot så pratar man ju med varandra och kan kanske få ett hum därigenom. Har heller aldrig varit med om att någon frågat mig faktiskt. Skulle nog vara ärlig vid fråga men betrakta människan som socialt handikappad och sannolikt avsluta.

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (F)

Jag (kvinna) vet exakt antal jag varit med och brukar vilja ha en ungefärlig uppskattning från killen hur många han varit med. Jag kan tyvärr inte vara ärlig om mitt eget antal eftersom de flesta män skulle gå i taket då, även om det verkar vara en helt normal siffra om man ska döma efter hur många andra varit med. Konstigt det där med dubbelstandard.

• Tukt

Antalet är väl helt ointressant, vare sig det är kvinnan eller mannen som tillfrågas.
    Frågan är väl vad numerären betyder för personen och om det finns någon siffra i den som är extra viktig.

• Anonym (Q)

Så länge siffran inte är 0 bryr jag mig inte om hans bagage.

• Anonym (Ä)

Jag är ärlig. Är han inte okej med det är han ändå inte den typen av man jag vill ha.

• Anonym (Anna, 29)

Frågade min kille och han har legat ned över 200, men färre än 250.

• Anonym (Lilly)

Ursäkta men va?! Vet ni inte hur många ni legat med?

Jag tycker det är jättebra att maningar för sig sexuellt och jag ser inga problem med att ha sexuella relationer utan djupare känslor. MEN det känns så sorgligt att vi verkar gå mot ett kallt slit och släng samhälle, där en sexpartner är i huvudsak en kropp inte en människa.

Jag har inte alltid varit kär i den jag legat med men jag har full koll på mitt antal men också personen i fråga. Visst, vi hade ingen relation men vi hade ett intimt samröre och det är inget jag bara tar för givet. Att vara långt inne i en annan människa är för mig en stor grej...

Vart är vi på väg egentligen?

• Anonym (Mia)

Ja, jag har frågat. För mig är det ingen känslig fråga och jag lägger ingen vikt vid svaret. Nyss smsade jag honom och frågade vad han skulle äta till lunch. Har ju ingen som helst betydelse, men jag var nyfiken. Skulle vi bara prata om sådant som spelade någon roll så skulle vi vara tysta 99% av tiden.

Svar på tråden Frågar du killen hur många han legat med?