Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Är det en Pojke eller Flicka?

Ts nuben ser precis ut som på min senaste kub-bild. Var som de två över här säker på att det var en flicka men nu ligger min lille SON här jämte mig och sover :). Så helt säker på flicka skulle jag inte alls vara.

• Anonym (K)
    Anonym (Emilia) skrev 2020-12-11 12:20:51 följande:

Jag har bara den här också:

Det där är en jättetydlig pojke :D
  • Anonym (K)
    Anonym (Emilia) skrev 2020-12-11 12:30:20 följande:

Fick svar på NIPT att det är en tjej :O Hur sjutton ska man tro nu då?

Allvarligt? Haha va spännande :). Nuben här är ju så pojklag som den kan bli. Spännande att se på rul :)
  • Anonym (K)

Pojkig ska det vara såklart..

• Anonym (K)
    Anonym (Emilia) skrev 2020-12-11 12:30:20 följande:

Fick svar på NIPT att det är en tjej :O Hur sjutton ska man tro nu då?

Gjorde du nipt inom landstinget?
  • Anonym (K)
    fjanten skrev 2020-12-11 13:20:31 följande:

Jag tycker tvärtom att nuben var väldigt flickig om man ritar ut ryggraden, sedan vinkeln på nuben, då var det inte många grader!

Ingen på inom obstetriken skulle gissa på flicka utifrån den nuben, det kan jag lova dig :).
  • Anonym (K)
    Anonym (L) skrev 2020-12-12 13:02:16 följande:

Nu är det ju bekräftat att det är en flicka. NIPT är säkert så det är en flicka.

Och jo, nuben på den bilden ser tjejig ut. Det ser man om man har erfarenhet och vet vad man pratar om.

Haha om du bara visste:D erfarenhet? Du verkar ju totalt jävla dum i huvudet.
  • Anonym (K)
    Anonym (L) skrev 2020-12-12 13:02:16 följande:

Nu är det ju bekräftat att det är en flicka. NIPT är säkert så det är en flicka.

Och jo, nuben på den bilden ser tjejig ut. Det ser man om man har erfarenhet och vet vad man pratar om.

Nipt är inte 100% säkert. Borde väl du veta, besserwisser.
Svar på tråden Är det en Pojke eller Flicka?