• Anonym (Anonym)

Vad händer när ni träffar era kk?

Av ren nyfikenhet.. träffat ett av mina kk i snart 3 år med lite glapp. För att vara lite grov så vill jag bara ligga och sen dra, men han har börjat sista året, att tycka att jag är "tråkig" som drar direkt och att det alltid är pang på..

Lever ni som par med era kk? Eller hur ser "en vanlig kväll" ut med dom?

• Svar på tråden Vad händer när ni träffar era kk?
  • Anonym (stanna tiden tillsammans)

Haft en del kk´s men insett att det inte är något för mig eftersom jag föredrar känslor och samtal framför sex. Men de gånger jag träffat de olika har vi umgåtts allt ifrån en hel kväll/natt till några dagar, en helg, speciellt då ett par av dem bodde i en annan stad. Vi brukar käka, lyssna på musik, hångla, ha sex flera gånger, ha goa samtal, massage, lek, dans osv .Väldigt härligt häng med andra ord. Hade aldrig orkat träffa nån bara för sex.

• Anonym (Knullkompisarna)

Nej, absolut inte som par, men vi är ju typ vänner så ofta äter vi tillsammans och gör nåt roligt, lite upptakt även om syftet med träffarna är sex.

• Anonym (Meränvanilj)

Vi träffas inte så ofta av olika personliga skäl, ca en gg i månaden. Då tar vi in på hotell, gärna lite bättre. Äter gott, vältrar oss i sex av alla slag och brukar oxo bli lite fulla sådär... Sen har vi våra liv på skilda håll emellan. Har ett par ggr haft sex i bilen på lunchen, men det "riktiga" sexet sker när vi ägnar oss åt det en hel helg.

• Anonym (Anonym)

Vill bokstavligen bara ha sex med mina och sen dra hem. Ok absolut, se någon film i början kanske eller snacka lite, kanske äta. Behöver inte jämt va pang på rödbetan. Men oftast vill jag nog ha det så.

"Lyckligtvis" har alla mina kk utom två träffat en partner, den ena träffar jag mer sällan pga jobb. Den andra har börjat gnälla att vi bara ses och har sex bokstavligen, inget mer. Men är inte ett dugg intresserad av att umgås mer än vad vi redan gör. Han menar på att jag är ett svin...

Vad säger ni?

• Anonym (Meränvanilj)

Haha1 Passar det inte honom är det väl bara att han avslutar. Det är ju själva grejen md KK, att det är kravlöst och att det är upp till båda att tacka ja eller nej. Under förutsättning att han inte fått det om bakfoten såklart. Du har väl inte hintat om att det ska leda till mer för att han ska stanna? Då kan han ju ha rätt... Men du låter som den raka typen så....

• Anonym (Okänd)

Vitsen med en kk är ju att ha sex. Ska man gulla på med middag, mysiga filmkvällar i soffan, gå ut på restaurang eller ta in på hotell så dejtar man. Om jag är ute efter en kk så är jag inte intresserad av sånt.

• Anonym (Meränvanilj)

Tycker du har rätt att ha vilket sorts sex du vill om andra är med på det! Men har själv den erfarenheten att det är svårt med just in-ut-hejdå. Brukar vara att den ena faller dit lite mer. Funkar väl för de som har en annan  och har detta som lite etra/vänster, men det tycker jag av princip är fel. Men upp till var o en som sagt.

• Anonym (Hanna)

Jag är värdelös på "hej, knulla, hejdå". Så den killen jag träffar nu hänger jag med också och snackar i telefon mellan tillfällena. Senast igår så hängde vi och drack vin tillsammans, visserligen låg vi såklart också men vi tycker om att umgås med varandra :)

Anonym (Meränvanilj) skrev 2020-12-12 22:14:54 följande:

Tycker du har rätt att ha vilket sorts sex du vill om andra är med på det! Men har själv den erfarenheten att det är svårt med just in-ut-hejdå. Brukar vara att den ena faller dit lite mer. Funkar väl för de som har en annan  och har detta som lite etra/vänster, men det tycker jag av princip är fel. Men upp till var o en som sagt.

Det du beskriver är det klassiska " att ha en älskare". Men då är man ju gift och vet liksom villkoren. Det här med kk är nog ganska nytt fenomen och funkar nog väldigt sällan i praktiken, iallafall för de kvinnor jag talat med. Perfekt för män dock.
  • Anonym (Meränvanilj)

Det intressanta här är ju att TS är kvinna och vill ha det så. Hon hänvisar ju oxo till att ett par KK har partner vilket underlättar.
    Men tror att om min KK var i en annan familjesituation skulle hon kräva mer av mig.....

• MammAmma

Har varit lite olika, beroende på KK'n. Har haft sådana som jag träffat enbart för att ligga, sådana som jag typ haft som dejter och övernattningar med (det har varit klart att vi INTE dejtar dock) och allt däremellan.

Och så en som jag främst varit vän med. Vi umgicks mycket (umgås än men har inte sex) även utan att ligga. Gick ut och åt tillsammans, hade nördiga filmkvällar, gick på bio och ställde allmänt upp för varandra som vänner gör. Han kom och sov och höll om mig efter sitt nattskift när jag varit på akuten hela natten och jag tröstade honom efter att hans flickvän var otrogen och lämnade honom för en kollega. Vi kunde kramas ibland och skedade i soffan framför film, men kysstes enbart vid sex. Han är den enda av mina KK's jag fortfarande har kontakt med och träffar efter att vi slutade ha sex.

• MammAmma
    Anonym (Anonym) skrev 2020-12-12 22:06:20 följande:

Vill bokstavligen bara ha sex med mina och sen dra hem. Ok absolut, se någon film i början kanske eller snacka lite, kanske äta. Behöver inte jämt va pang på rödbetan. Men oftast vill jag nog ha det så.

"Lyckligtvis" har alla mina kk utom två träffat en partner, den ena träffar jag mer sällan pga jobb. Den andra har börjat gnälla att vi bara ses och har sex bokstavligen, inget mer. Men är inte ett dugg intresserad av att umgås mer än vad vi redan gör. Han menar på att jag är ett svin...

Vad säger ni?

Jag säger att du nog borde överväga att avsluta med sistnämnda, eftersom han vill ha mer än vad du är villig att ge. Han kanske inte vill ha en seriös relation med dig, men oavsett så vill han ju uppenbarligen ha en annan slags relation än den du erbjuder.

Man kan ju tycka att han borde kunna avsluta själv, eftersom han tydligen inte är nöjd, men en del är inte så bra på att se efter sig själva...
  • Anonym (H)
    Anonym (stanna tiden tillsammans) skrev 2020-12-12 21:48:03 följande:

Haft en del kk´s men insett att det inte är något för mig eftersom jag föredrar känslor och samtal framför sex. Men de gånger jag träffat de olika har vi umgåtts allt ifrån en hel kväll/natt till några dagar, en helg, speciellt då ett par av dem bodde i en annan stad. Vi brukar käka, lyssna på musik, hångla, ha sex flera gånger, ha goa samtal, massage, lek, dans osv .Väldigt härligt häng med andra ord. Hade aldrig orkat träffa nån bara för sex.

Lek och dans? Låter som ett barnkalas typ.
  • Anonym (Meränvanilj)
    MammAmma skrev 2020-12-13 02:18:47 följande:

Har varit lite olika, beroende på KK'n. Har haft sådana som jag träffat enbart för att ligga, sådana som jag typ haft som dejter och övernattningar med (det har varit klart att vi INTE dejtar dock) och allt däremellan.

Och så en som jag främst varit vän med. Vi umgicks mycket (umgås än men har inte sex) även utan att ligga. Gick ut och åt tillsammans, hade nördiga filmkvällar, gick på bio och ställde allmänt upp för varandra som vänner gör. Han kom och sov och höll om mig efter sitt nattskift när jag varit på akuten hela natten och jag tröstade honom efter att hans flickvän var otrogen och lämnade honom för en kollega. Vi kunde kramas ibland och skedade i soffan framför film, men kysstes enbart vid sex. Han är den enda av mina KK's jag fortfarande har kontakt med och träffar efter att vi slutade ha sex.

Tycker ditt sätt att ha relationer är både klokt och givande. Stillar de flesta behov och respekterar den andre.Tror att det är ungefär så vi skulle ha våra relationer om vi levde ett "naturligt" liv i stora grupper i naturen. 
    Anonym (H) skrev 2020-12-13 02:30:01 följande:
    Lek och dans? Låter som ett barnkalas typ.
    Jo så kan det ju uppfattas. Men nej, vuxenlekar;)
Svar på tråden Vad händer när ni träffar era kk?