Kisset rinner lite här o var
Hej. Skrev ett inlägg om detta förut.
När jag kissar så rinner kisset längs med bak i rumpan och det partiet jag ringar in på bilden ???????? Ja nog med de va ju bara o acceptera några som skrev det var fullt normalt. Men sen dess har jag börjat bli besatt av atg torka mig överallt där nere efter jag kissat för jag är så rädd de ska va kiss kvar (äckligt!!) nu häromdagen upptäcker jag när jag varit med handen där bak i precis det partiet på bilden o drar ut jobbig string som lagt sig sådär oskönt så känner jag på handen att det luktar KISS. Så äckligt. Nu får jag panik, jag torkar redan sönder mig överallt där nere men ändå ska det lukta kiss?!?! Jag ska köpa våtservetter imorgon men ändå...vet inte om de varit såhär hela mitt liv men jag har inte vad jag vet någonsin varit med om att det luktat så stark kiss där nere, o de är inte bara nu denna gång jag kände utan flera tillfällen nu senaste!! Är de något fel på min vagina eller ska man behöva tvätta ihjäl sig? Börjar bli psykiskt jobbigt o kissa om jag ska vara ärlig. Känns som ett heltidsjobb och försöka torka sig rent. Har stora lår om de spelar nån roll, kanske trycker ihop allt lite mer när man pressar ner allt i det lilla hålet i toan ???????? Är detta normalt?