Inlägg från: Anonym (O) |Visa alla inlägg
  • Anonym (O)

Moderkaka i framvägg?

Jagheteralma skrev 2020-12-15 22:50:34 följande:

Tack för alla svar! Då behöver jag inte ?oroa? mig, verkar som många kände först efter v 20 :) bara så sjukt att man har en liten krabat där inne (som inte är så liten egentligen) utan att man känner nåt! :D

Vilken vecka är du i,? Jag är gravid med första barnet, moderkaka o framvägg och undrar/längtar precis som du till när man ska känna något. Men jag är bara o vecka 16, snart 17. :)
  • Anonym (O)
    Jagheteralma skrev 2020-12-15 22:50:34 följande:

Tack för alla svar! Då behöver jag inte ?oroa? mig, verkar som många kände först efter v 20 :) bara så sjukt att man har en liten krabat där inne (som inte är så liten egentligen) utan att man känner nåt! :D

Vilken vecka är du i,? Jag är gravid med första barnet, moderkaka o framvägg och undrar/längtar precis som du till när man ska känna något. Men jag är bara o vecka 16, snart 17... :)
  • Anonym (O)
    Jagheteralma skrev 2020-12-16 19:30:33 följande:

Jag är i vecka 17, tror vi får vänta till iaf efter vecka 20 att känna nåt verkar det som, hehe.

Jomen det verkar ju så:)
  • Anonym (O)

Jag är nu i veckan 20 och har inte känt något fladder ens. Längtar så tills jag får känna något. Graviditeten känns så overklig då alla symtom som försvunnit och inga rörelser känns. Mage endast en liten om jag ligger ned.

Svar på tråden Moderkaka i framvägg?