Gett upp älskare
Hej!
Tänkte ge en liten uppdatering vad som hänt. Jag har inte skrivit här nu på ett par år. Jag är hon som var med en 30 år äldre gift man.
Senare samma år som jag skrev här så berättade helt plötligt mannen att han skulle skilja sig, han orkade inte leva i sitt äktenskap längre. Så jag stöttade honom så gott jag kunde. Han sa att han älskar mig men att han inte tror det kommer funka då åldersskillnaden är för stor och han är rädd.
Dock upptäckte jag efter någon månad att han hade ytterligare en älskarinna utöver mig, hon är 20 år äldre än mig ungefär. Det fick mig att gå i taket så jag ringde hans fru och det tog hus i helvete med alltihop, jag sa upp mig från jobbet och vi hade ingen mer kontakt.
Hans fru flyttade ut några dagar efter att jag ringde henne och senare hittade hon en annan hon blev tillsammans med, visade sig i efterhand att även hon varit otrogen mot honom.
Nu häromveckan ringde jag honom och vi pratade, han ville att vi skulle träffas vilket vi också gjorde och vi hade det helt underbart tillsammans. Jag sov hos honom och hade mitt livs sex. Han sa att han älskar mig, kallade mig hjärtat och allt möjligt.
Han säger dock nu att han trivs bra med att leva ensam och att han nog aldrig tänker ha ett förhållande igen. Ska jag gå med på att vara någon form av kk eller vad ska jag göra?
Den andra älskarinnan träffar han inte något mer, det tog slut i samband med att han skiljde sig och all skit kom fram.
Allt var precis som förr, var precis som att det inte gått en dag sen vi sågs sist, även om det nästan gått 2 år.