Inlägg från: Malin1299 |Visa alla inlägg
  • Malin1299

    Stress/ångest?????

    Hej jag måste bara skriva av mig lite.

    Allt det hela började med att min familj drabbades hårt av corona förutom jag jag bara tappade smak o luktsinne i 2 mån och kom sakta tillbacka efter det föddes min dotter som är idag 6 månader gammal,när mit smak kom tilbax började jag få konstig smak o luktsinne som jag inte vite berodde på corona eftersom de va ingen som hadde skrivit om det, så jag sökte konstig smak o luktsinne och då kom det upp lixom förändrad smak kan bero på hjärntumör vilken nästan knäckte mig jg gråt o var orolig att jag har drabbats av hjärntumör vilket jag inte har efter det kunde jag inte fokusera o planera nått och endag fick jag lixom tryc över bröstet yrsel hjärtklappning och anföd i 3 dagar i rad vilket jag trodde att jag skulle då.sen en dag kom de på nyheter att man kan få smak och lukt förändringar efter corona vilket jag kände att jag på en dag kände mig själv som vanilj var glad o lycklig...som återvände efter 3dagr o nu känner jag inte igen mig själv hjärndimma,inte lycklig o glad kan inte fatta att jag har fått barn overklighet panikataker yr och konstigt.....Vad kan detta bero på kan de vara corona som ställer till med allt detta för vad kan de va skulle va tacksam att få lite svar !!!!????? Vill vara den jag var innan förlossningen

Svar på tråden Stress/ångest?????