sextiotalist skrev 2020-12-29 12:03:39 följande:
Visst är det lustigt, man har manliga vänner, som man träffat även som singlar. Män som man utan konsekvenser, skulle kunna ha ett ons med. Men ingen har varit intresserad. Det har liksom inte funnits någon sexuell attraktion.
Jag är väldigt säker på att den stora majoriteten av män är totalt ointresserad av mig (och var även då) sexuellt.
Jag har självklart haft manliga vänner som inte haft något emot att ha något sexuellt med mig, men det har jag inte haft några problem med att hantera, inte heller slutat att vara bekanta
Din lyckost! Jag har alltid önskat mig en sån manlig vän som jag kan känna mig totalt osexuell med och endast en vän, men än så länge aldrig hänt. Visst, jag har fått höra att jag är väldigt attraktiv hela livet, men det är ju inte så att jag känt den vibben från exakt "alla" män för det, men dock alla vänner. Tror det beror på att man lär känna varandra så djupt, kramas mycket och ger förtroligheter. Sånt gör ju att människor bondar. Män är ju inte lika vana vid att ha nära vänner som vi kvinnor, som också är väldigt fysiska med varandra speciellt i tonåren, därför har vi kanske lättare att separera det?