Iväntanpåivf skrev 2021-09-15 17:52:45 följande:
Hej
Va ett tag sen jag va inne och skrev här men följer tråden fortfarande och håller tummarna för och hoppas alla får plus snart. Blir så glad varje gång jag ser att det går bra för nån, vare sig det är lyckat ÄP, fina embryon och insättning och såklart plus.
Tänkte ge en liten uppdatering och hoppas det kan ge lite hopp eller iaf nåt positivt för alla som kämpar.
Fick äntligen mitt första plus någonsin i början på sommaren vid mitt andra FET. och efter mycket oro så känner jag nu att jag kan andas ut lite. Är i v18+6 och har idag varit på RUL där allt såg normalt ut och vår lilla tjej rör sig och växer för fullt. I februari är jag förhoppningsvis äntligen mamma.
I våras trodde jag aldrig jag skulle vara här och då va det så skönt att läsa om andra som lyckades så det kändes lite mindre hopplöst. :)
Jag hejar på er alla med hela mitt hjärta. <3
Hej vad roligt att få en återkoppling och att allt flyter på bra med graviditeten. Februari är ju ändå rätt snart! Wow! Jag är igång med mitt första FET och är gravid. Då det gick så hemskt förra gången vid vul, där hjärtat inte slog så vågar jag har inte glädjas för mycket ännu. Önskar dig allt gott i framtiden!