Vi som startar ivf behandling 2021
ja jag hade samma grej förra gången.. hmm man får ju liksom sitt eget rum att hänga i och mannen går o fixar sitt direkt sen måste han ju lämna kliniken pga covid restriktioner (och han behöver ju även jobba haha). de ger mig någon typ av dropp innan så att man ska undvika att få någon infektion har jag för mig, typ antibiotika så det tar sin lilla tid och sådär. men tja 2 timmar håller jag med om är lite overkill..

Ah just det. Hoppas tiden går snabbt, jag var så sjukt nervös inför mitt första plock så varje minut var pest och pina haha, hade aldrig pallat två timmar. Men skönt att de förbereder sig väl iallafall.
Hade mitt första ultraljud idag efter startdos 250 gonal f.. resultatet blev 2 SMÅ äggblåsor!!
Jag vill bara bryta ihop, ligga i sängen och gråta nu. Kommer aldrig kunna bli gravid med såna resultat :(
Men det känns hopplöst när allt man vill är att få massa fina blåsor, så känner igen känslan.
ni klarar er säkert bra från det där. stor kram och stort lycka till på måndag!
Gjorde lite mer ont denna gången, tror inte lokalbedövningen tog lika bra eller morfinet kanske, men definitivt fortfarande hanterbart och mycket lugnade och behagligare överlag.
!
de skulle ringa mig igen i morgon men trolig återföring på torsdag då.. tänk vilken bergochdalbana detta är egentligen
igår kändes allt toppen för så många ägg och nu känns ju 3 superfjuttigt även om jag vet att det mkt väl kan bli en bebis av dem!! hoppas du får ett positivt samtal från din klinik