Chajsa skrev 2021-05-31 18:15:27 följande:
Det där ser ut som en perfekt stegring. Grattis! När jag fick tidigt missfall blev strecken svagare/varierade i styrka i några dagar och sen kom mensen som vanligt som en störtflod. Blöder du inga mängder kan det vara genombrottsblödning eller vad som helst. Är officiell testdag nu? :)
Tråkigt och höra att ni fick ett missfall
Officiella testdagen var igår. Då använde vi en annan teststicka som vi fick från kliniken. Den visade något svagare "streck".
Nu har vi fått VUL om ca 4 veckor

ace86 skrev 2021-05-31 20:34:04 följande:
Stort grattis! Jag förstod att när jag blödde vid min senaste (och första) återföring att det var väldigt vanligt med små blödningar under de första veckorna och fick höra massa solskenshistorier. Dessutom kunde även lutinus även skapa det. Tyvärr blev det ett utomkveds för mig (jag hade väldigt tydligt ont på ena sidan från V6) men jag håller alla tummar för att strecken blir starkare och blödningen minskar. <3
Ps. Haha jag testade mig också säkert 7 ggr förra gången! Tills det inte fanns tester kvar som kunde visa på ?mer? :) jag förstår er!
Tack!!
Efter samtalet med kliniken idag blev vi något lugnare. De förklarade också att blödningar under graviditet är vanligt och kan bero på olika saker.
Vi ska sluta testa varje dag. Det är inte normalt
Tack för stödet.