Annna84 skrev 2021-04-27 10:14:20 följande:
Hej vännen! Ååå, jag förstår verkligen att det känns tungt och att du funderar över varför det blir som det blir. Jag har tänkt samma sak många gånger och undrar varför det varierar så himla mycket. Man vill ju ha den bästa embryologen, på något sätt känns det som att det momentet är det absolut viktigaste.
Det kommer att gå bra för dina små till imorgon, jag tänker på Dhalias solskenshistoria där det lyckades med en 2dagars.
Jag håller tummarna för dig och tänker på dig massor. Heja heja de 3 kämparna som delar sig fint just nu.
Själv håller jag på att kräkas av oro. Jag bad kliniken att ringa min sambo istället för till mig, jag orkar inte ta samtalet själv om det är negativt. De ringde nu på morgonen när han satt i möte, så vi missade det. Nu får vi förhoppningsvis besked i eftermiddag. Sitter och räknar statistik från mina tidigare försök för att försöka ha något att hålla mig i, men det kan ju variera så mycket från gång till gång. Jag hör av mig när jag vet.
Massa kramar till dig
tack, ja men vet ju att man inte är ensam i den här tråden om att pendla mellan hopp o förtvivlan

men det kommer att lyckas till slut, det tror jag ju på. Ja precis, skulle vi inte lyckas nu med detta försöket finns en stor chans att jag faktiskt tar nästa försök i Prag i höst. Embryologen lät så positiv när hon ringde så man blir helt paff när resultatet är 3! men men, de såg ut att vara bra så vem vet kanske blir det 3 blastisar av det till slut, jag kommer dock inte låta dem vänta till lördag med återföring, jag tror fortfarande att de mår bättre av att vara i min livmoder
hoppas ni får fina besked, håller tummarna stenhårt!!!