Vi som startar ivf behandling 2021
Hej! Nu undrar jag till er som tagit lutinus inför FET. Inte i stimulerad cykel utan i naturlig cykel.
Tog ni lutinus någon dag innan insättning eller började ni med det samma dag?
Hej! Nu undrar jag till er som tagit lutinus inför FET. Inte i stimulerad cykel utan i naturlig cykel.
Tog ni lutinus någon dag innan insättning eller började ni med det samma dag?
Tänker på dig. Lycka till imorgon! Hoppas du får
Något bra svar av kliniken.
Tänker på dig. Lycka till imorgon! Hoppas du får
Något bra svar av kliniken.
En fråga till er som gjort FET. Jag har 6-dagars embryo i frysen. Min fråga är: Blir återföring då från positivt ägglossnings dag + 6 dagar framåt? Och om det få infaller på en lördag eller söndag, måste man vänta em månad till och hoppas på det bästa tills nästa gång? Jag ska köra i naturlig cykel.
Tack, det var till hjälp. Undrar varför de skrivit ut Ovitriell?
Hej tjejer
Hitta denna tråden precis.
Gjort min andra ivf nu
precis en vecka sen fick jag tillbaka en 5 dagars blastocyst
Otålig som jag var tog jag ett test i lördags o den visade ett svagt streck.
På sön tog jag ett test till men då visade den ännu svagare än dagens innan.
Så jag tog även ett test från rsfu, visa tidigt test. Den var också svag.
Idag tog jag ett test till o ser en VÄLDIGT svag skugga
Så förvirrad nu ????
Nu så! Embryot är på plats. Det var en labyrint för den där katetern att hitta in genom så jag kan inte påstå att det var ett snabbt och smidigt ingrepp, men nu är det klart! Man skulle bara vilja kolla att det ligger rätt.
Fick testdag 23/8, så en dag innan dig..?! Känns som så himla få dagar mellan insättning och beräknad mens. Skönt att slippa vänta så länge på resultat, men samtidigt känns det overkligt att ett embryo skulle hinna fastna och börja påverka ens hormoner på så kort tid.
Har du någon plan för när du tänker testa?
Ja, tänk vilken process att ta sig hit! Och om bara 1,5 vecka vet jag hur det gått. Har beräknad bim samma dag som jag fick testdag, så måndag om en vecka. Känns ju som att det är de ruvardagarna folk börjar tjuvtesta?
Det var verkligen ingen bekväm upplevelse. Tog nästan 50 minuter. De fick byte både instrument och läkare och jag fick gå och kissa innan de lyckades. Men de påstod att det landade rätt till slut, så det håller jag tummarna för!