Vi som startar ivf behandling 2021
<3 <3
hejsan! Hur är det med dig? och har du haft en fin sommar trots allt? Några planer när nästa FET kan bli av?
vi har haft en toppen-sommar men skönt att vara tillbaka hemma nu med sina egna grejer, garderober och sin egen vardag. har ju bott 5 veckor med en liten resväska på olika ställen i sverige;)
Jag är igång nu igen (även om det inte känns så innan man börjat med sprutorna..) men fick en nedregleringsspruta förra veckan som tydligen ska sätta en i klimakteriet (vilket jag inte alls märkt någonting av...) har dock inte fått min mens så den verkar ju ha gjort något med systemet i alla fall. ska göra ett VUL på måndag för att se om jag kan börja med sprutorna då!
Kram och nu kör vi så det ryker!
just nu ser du absolut ut att vara gravid, stort grattis! är det första IVF?
(ja eller strecket då ;)) jag har också fått positivt på RD 6 när jag fått tillbaka en fryst blastocyst tidigare (som blev min dotter!) 

måste kännas som flera evigheter ;) så mysigt med ruvartider, har du tänkt att vänta till testdag eller BIM eller ännu tidigare?
denna var nog 5 ggr så tjock och man lägger liksom in ett inplantat precis innanför huden, men sköterskan var duktig så jag hade ingen anledning att oroa mig för det. dock märker jag inte av några speciella tecken på klimakteriet så kanske kommer det plötsligt bara eller så får inte alla några biverkningar
på ett sätt är det ju bra om de faktiskt hittar något som är hyfsat enkelt att behandla, visst får mannen också antibiotika då? det ska väl göra miljön så bra som möjligt för en bebis att frodas i misstänker jag, men det är svårt att veta vad anledningen till barnlösheten beror på. Jag antar att ni inte fått någon annan förklaring? Kram
!