Vi som startar ivf behandling 2021
hejsan!! mensvärk behöver absolut inte betyda mens i ruvartider! det är även ett ganska vanligt gravidsymptom så hoppas på det istället! stackare som vart så sjuk, hoppas som sagt det hjälpte lilla pyret att fästa!
jag har också blviit ruvare nu ÄNTLIGEN!!! så underbart! så nu ska jag koppla av och bara njuta av att vara gravid tills motsatsen bevisats! eventuellt kanske de kunde frysa en i eftermiddag, de skulle återkomma om det, vore helt fantastiskt.
kram kram!
Haft molvärk till och från under dagen, inte mycket utan mest som en diffus känsla av aktivitet i livmodern. Men mensvärken i morse var rätt rejäl, kändes verkligen som mens på ingång
Har önskar så att jag kunde njuta av tanken av att vara gravid tills motsatsen är bevisad! Jag har nog hakat upp mig på att vi fick tillbaka en tredagars med bara sju celler. Men! Vi har kommit så här långt och om bara tre dagar vet vi om det tagit sig eller inte. Vi kan bara hoppas och samtidigt vara beredda på att vi behöver fortsätta mer fler behandlingar.