Dibella skrev 2022-11-08 08:02:26 följande:
Vi fick tillbaka vår karyotyp test igår efter 2 månaders väntan och såklart är vi båda utan anmärkning, de tog även nytt sköldkörtelprov som även det var utan anmärkning, dock fick jag inte till mig värdena men får lita på kliniken. Så vi sätter igång med IVF omgång 5 här om ca 2 veckor, inte alls pepp inför vad som kan bli vår allra sista omgång.
Så oerhört stressad över att vi kanske inte kommer ha råd att fortsätta och inte har tid att spara i två år.. 
Skönt att inget var fel, även om en då blir kvar med mindre hopp också, varför har det då inte funkat?
Förstår stressen. Pressen att nu gäller det?
Det är så mycket pengar, och all längtan.
Jag kämpar vidare med min otur. Ett steg tillbaka igen. Blev inga ägg alls vid donatorns ägguttag, så åter väntan. ( Tufft för henne att genomgå behandling och så blir det inget.) Så less på att leva i ovisshet.
Min egen kropp kämpar dock på, med fin slemhinna och regelbunden ägglossning. Dock ingen glädje med det då jag varken har spermier eller ägg av bra kvalite att nyttja. Men fått chansen att pröva kortison och blodförtunnande vid nästa insättning. Får se om det kan göra skillnad. När det nu väl blir, det är ännu osäkert.