Amelia84 skrev 2021-08-24 10:44:59 följande:
Stort grattis!!! Wow! Så kul att du fick ett tydligt besked. Måste vara en sån härlig känsla att för första gången äntligen få se det där strecket!
Jag har ju aldrig vart i närheten av ett streck, så har väl inga bra råd direkt. Men försök att njuta så mycket du bara kan, och låt inte oron ta över, det är ju faktiskt bortom din kontroll. Lättare sagt än gjort såklart :) men tänk du är GRAVID! Som du längtat efter just detta ögonblick, du förtjänar att få njuta efter denna kamp! Stort lycka till nu!
Tack så mycket för dina fina ord<3
Ja har svårt att förstå att jag faktist är gravid... testar lite då och då och blir så glad när ja ser två streck de känns helt otroligt. Är du inne i denna snurr nu i höst?
Inalina skrev 2021-08-24 10:58:46 följande:
hejsan! och STORT grattis! det är jättelovande att testen blivit starkare och jag tycker absolut att du får känna dig glad och NJUT av första plusset!!! det är ju fantastiskt och en sjukt overklig känsla (jag vet ;))
Du kan inte påverka något som händer nu ändå så bättre att bara ta varje dag som den kommer och se fram emot första tidiga ultraljudet. Bokade du in ett sådant med kliniken?

Hej! Tack så mycket! Ja det är verkligen så speciell känsla.. ska verkligen försöka njuta av detta nu tills ultraljudet, ja den blir i v.37 så de känns lite långt kvar hehe.
Dibella skrev 2021-08-24 11:11:09 följande:
Grattis

va skönt att var starkt på testdagen. Hoppas att allt går väg och att det kommer vara ett litet hjärta vid VUL sen.
Taack <3 det hoppas jag verkligen.. typ det som känns mest läskigt med ultraljudet.
Clemmentina skrev 2021-08-24 11:17:33 följande:
Underbart! Stor grattis! Nu håller vi tummarna för att allt ska gå bra framöver. När blir vul?
taack så mycket! den. 13/9 så det känns som evigheter fram men denna resa har varit så mkt väntande så hoppas det är sista väntandet som känns jobbigt.
Frida123123 skrev 2021-08-24 17:16:07 följande:
Grattis! Jag blev gravid men på vul i v 8 upptäckte man att hjärtat ej slog. Men det är inte så vanligt så oroa dig inte över det. Det jag kände var trötthet, illamående och spända bröst. När har du ditt vul? spännande tider, stort grattis igen
Åh vad ledsen jag blir att du har fått gå igenom det! det måste känts hemskt :(.. är du nu igång med en ny omgång efter det? Jag har mitt vul 13e och är så rädd för just det med hjärtat:/