Dibella skrev 2022-02-03 11:17:27 följande:
Verkligen trist. Fick samma läkare som jag hade när jag utreddes och han var ju inte riktigt toppen (lite nonchalant och slarvigt bemötande), men hoppas det blir lite bättre denna gången.
Jag tror inte man testar i sverige, men kanske att vissa kliniker gör det? blir det inget framöver på det vi har kvar i landstinget så kommer vi nog se över om vi har ekonomiska möjligheter att åka till Ryssland, men det kostar.
kram
Ok synd om läkaren känns nonchig men kanske har han bättre och sämre dagar på jobbet också, hoppas du träffar honom på en bättre nästa gång

Ja jag förstår att man kollar på Ryssland, många har ju lyckats och de verkar ha metoder som de är långt ifrån att använda i Sverige. Förhoppningsvis blir det lättare med restriktionerna för coronan här framöver i alla fall så möjligheten finns för fler att resa till Ryssland. (sen får man ju hoppas att det inte blir krig istället, sorry - den sanna optimisten här

!)
Kram på dig, förstår om man blir rätt less i din sits, jag hoppas ni har fint stöd i varandra