Ska jag bara acceptera
Jag anser nog oxo att 1gg/veka är klart representativt för förhållande 10 år eller mer. Och precis som hos er brukar mannen vilja mer o kvinnan mindre. Kan såklart vara annorlunda som vi sett i tråden, men tycker inte du kan förvänta dig mer så där generellt. Har haft betydligt längre väntetider i mina förhållanden, men då ofta pga nattvak i månader eller tillitsproblem etc.
Vi kan ju återkomma till det som ältas i hundra trådar här, och det är att män o kvinnor liksom har lust till sex på olika sätt. För män är ju lusten lite som kosten: om man inte ätit på ett tag blir man hungrig. Samma med sexet. Har man turen att ha en villig kvinna i sin närhet blir det sex, annars får man runka. Kvinnor har oftare en annan funktion: om det dyker upp en snygg man kan de tända till o bli kåta. Men liksom mer att de behöver en trigger, och mindre att gå på klockan. Statistiken säger att det är så....Sen är ju alla olika, och både män o kvinnor kan avvika. Men om din kvinna fortfarande efter tio år vill ligga med dig en gg/veckan så fungerar det ju. En bra sak med kvinnor är att det går upp o ner, plötsligt har de en period när de vill ligga hela tiden!