Ni som står bakom fri abort, varför tål ni inte se abort motståndarnas bilder på gatorna?
Tål och tål. Ja alltså personligen så tål jag att se sånt där, ska ganska mycket till innan det börjar vända sig i magen på mig men väldigt många är inte som mig i det här. Av den fullt logiska anledningen att det verkar vara en instinktiv funktion som kickar igång hos dom flesta, och som framkallar obehag hos väldigt många. Av varierande intensitet. Många reagerar så även på operations foton eller rent av fiktion inom film, spel, tv serier. Där vet man att det inte är på riktigt men kan ändå må fysiskt dåligt. Sen kan även personliga trauman triggas igång hos en del. 
Vet inte riktigt varför abortmotsåndare anser att det är okej att emotionellt och visuellt angripa oskyldiga personer med sånt där, bara för att s.k klämma åt några meningsmotståndare. Även om jag personligen tål att se den typen av bilder tycker jag ändå det är respektlöst, dels då pga att folk mår dåligt av det av olika orsaker som inte ens har något att göra med deras egen åsikt i frågan. Men speciellt om man då skulle applicera abortmotståndarens egen världsbild och uppfattning, om att dessa foster, barn, människor, skulle ha blivit mördade. 
Skulle NI vilja ha eran mördade kropp uppe på plakat, för alla att se, vid händelsen att ni råkar ut för att bli mördad? Behöver inte ens vara mord just. Utan er döda kropp oavsett hur ni gick bort. Tycker det är jäkligt märkligt faktiskt, och nej, målet helgar medlet är då ingen acceptable ursäkt till att utan tillåtelse av den döde utnyttja deras döda kropp i politiskt/religiöst syfte. Ett Extremt respektlöst och moraliskt förkastligt beteende om du frågar mig.