Inlägg från: Hallondröm1111 |Visa alla inlägg
  • Hallondröm1111

BF September 2021

Hej på er!

Jag vill gärna vara med här! Plussade svagt svagt 22/12 (så det känns som att jag redan varit gravid i en evighet haha) efter att ha försökt få ett syskon i 8 månader, har sedan innan en son född 4/9-19 (ser att det är några fler med barn födda då- kul!). Den här bebisen är beräknad till 2/9 så det blir exakt två år mellan barnen.

Jag mår rätt bra hittills (och mådde ganska bra förra graviditeten också, känner exakt igen mig på beskrivningen av ?rödvinsbakfylla? i typ v7-12) och hoppas att det inte blir värre än sist men man vet väl aldrig antar jag.

Gissar att det inte hunnit bli någon fb-grupp än? Är gärna med i en hemlig sådan om någon (mer teknisk än jag) startar. Tyckte att det var så roligt förra graviditeten och fb är lite mer lättillgängligt än fl.

Ha en fin dag allihopa!

• Hallondröm1111
    Snickesnack skrev 2020-12-29 13:12:27 följande:

Hej! Men åh så kul med ännu fler september19/september21 :D.

Ja jag är också pepp på hemlig fb-grupp (kan ev styra en om ingen annan vill?). Lär hoppas att lilla tussen vill stanna kvar i magen då. Har bara hittat privat än så länge men det litar jag inte på pga paranoid. Har haft så mycket glädje av den förra fb-gruppen.

Kan tänka mig att hänga kvar här också. Så fint att få lite sällskap av medpreggos!

Ja superkul! Tycker att det känns som en bra åldersskillnad. Du får gärna styra (hehe om det är fler som vill vara med? Kanske inte lika användbart och kul om det bara är vi två), och gärna hemlig isf.

Hade också försökt hänga kvar här men vet med mig att jag inte är inne här lika ofta (och tycker inte att Fl är så användarvänligt i mobilen tyvärr).
Svar på tråden BF September 2021