Inlägg från: josen |Visa alla inlägg
  • josen

BF September 2021

Hej! Jag hoppar gärna också in här.

Vad roligt att läsa om alla era graviditeter! Jag är gravid för första gången så det känns lite konstigt men jättekul. Jag plussade i lördags och gick in i vecka 6 idag. Har (enligt min app) också BF den 5:e.

• josen
    Juney skrev 2021-01-06 09:31:58 följande:

Någon annan som börjat plågas av illamående? Kom som ett brev på posten när jag gick in i v. 6. Än så länge är det överkomligt, så hoppas det inte blir så mycket värre xP

Fick ordentligt ont i magen igår kväll, med stickande känsla i vänster sida. Så är så orolig för att jag ska få ett nytt MF... Hoppas jag bara nojjar :-I

Vad har ni andra för symptom hittills? :)

Någon annan som har BF 7/9 som jag? :)

Samma här! Illamåendet kom v 6. Verkligen som ett brev på posten. Oroar mig lite för att börja jobba imorgon men det ska nog gå bra. Annars har jag lite mens-liknande värk, känslig för lukt och ömma bröst.
  • josen
    Juney skrev 2021-01-06 12:24:06 följande:

Samma här! Och jag har för vana att alltid lukta på typ allt innan jag äter, typ om jag plockar ut mjölken ur kylen måste jag lukta så den är fräsch (fast jag gjorde det igår och datumet inte gått ut..) och har märkt nu att vissa lukter mår jag väldigt illa av nu :-I Och den juice jag alltid dricker smakar nu surt och inte alls som vanligt.. Jag ska ut på praktik snart för att få klart min examen, hoppas kunna genomföra den utan allt för mycket illamående :-I. Men än så länge går det okej, får behålla maten och kan äta även om det inte känns så xD

Vad typiskt! Jag är glad att jg får behålla maten än så länge. Vad pluggar du till?
Svar på tråden BF September 2021