Hwden skrev 2021-01-06 15:18:31 följande:
Jag har haft smått illamående men absolut inte mycket, svårt att nästan avgöra för att jag vill eller för att jag mår illa. Hoppas det kommer. Mycket illamående tyder på högt stigande hCG-värde så jag skulle välkomna det!<3
Haft lite molande värk i magen till och från, speciellt när jag rör mig mycket & ömma spända bröst, samt blir väldigt trött till & från. Och lite illamående kommer ibland när jag är hungrig, vilket jag typ är precis hela tiden men mår inte illa på morgnarna. Och att behöva kissa, precis hela tiden!:D
Jag har telefonsamtal från min gynekolog imorgon bitti, då ska jag förhoppningsvis få ta hCG-värde för att följa det.
Håller tummarna för att se vad de ligger på & att det höjs snabbt!
Jag har haft problem med illamående typ halva livet så jag hoppas det inte blir värre xP Jag mår inte heller direkt illa på morgonen, utan det kommer och går. Blir bättre efter jag ätit. Jag är mer törstig än hungrig :P
josen skrev 2021-01-06 15:46:00 följande:
Vad typiskt! Jag är glad att jg får behålla maten än så länge. Vad pluggar du till?
Förskollärare :P
lairam skrev 2021-01-06 16:02:11 följande:
Jag har kräkts mycket med båda barnen fram till vecka 20 ungefär med båda barnen, förväntar mig att det blir samma nu, men än så länge mår jag bara illa när jag borstar tänderna eller är hungrig.
Utöver det fryser jag mycket och konstant!
Jag hade också ont i sidan igår, man blir ju nojig såklart!
Stackare!! Har du mått illa "från start" då ända till v. 20? Vilken vecka är du i nu? :)