BF September 2021
Hej på er! Plussade i förrgår på BIM. Tredje försöket, första barnet för mig. Nu börjar resan!
Hej på er! Plussade i förrgår på BIM. Tredje försöket, första barnet för mig. Nu börjar resan!
Skicka gärna PM till mig med den dolda facebookgruppen!
Oj spännande, första barnet för mig också och hade BIM 6 Januari så ganska nära plussade vi.
Vad har du för symtom?
Du har dom klassiska symtomen jag saknar, vilket gör mig orolig..
Mina symtom är bara kissnödig, gasig i magen, svullen, hungrig hela tiden och svårt att sova (de kan ju bero på annat iof), konstigt känsla i livmoder/mage/rygg . Mina bröst är inte de minsta ömma och mår inte sådär förfärligt illa heller, liiiiiite ibland.
Känns bara så oroligt när alla jag frågot haft ömma bröst i början :/ men du har nog rätt! Gjorde 3 olika test samma dag för att få de säker ställt, haha :D varav 1 va digitalt .
Jag tog ut min P-stav 13 Oktober, så egentligen inte så länge även om de känns så, konstigt..
Ja de är första :)
Jag plussade idag! Helt ofattbart.. efter att försökt i över 2 år! Så lycklig <3 går gärna med i den dolda facebookgruppen
Hejsan!
Plussade idag på bim +2, är supernervös då detta är min första graviditet. Bf preliminärt runt 20/9 då. Hur tänker ni andra som kanske har lite mer koll, ska man försöka skriva in sig direkt (kanske lite tidigt?) eller vänta en vecka eller två?