BF September 2021
Hej allihopa.
Vi har precis fått veta att jag är gravid med 4e barnet. Vi har haft en lång resa till våra barn med inte en enda spontan graviditet på nästan 11 år, totalt 6 ivf-försök för att få våra två gemensamma barn. Med sorg i hjärtat bestämde vi att vi inte skulle ha fler barn i höstas och att vi skulle låta våra embryon i frysen kasseras, jag orkade inte en återföring och vi kände att tre barn räcker. Men i oktober fick vi chockade men lyckliga veta att jag var spontant gravid, tyvärr upptäckte man i v 6+6 att det satt i min ena äggledare som spruckit. Det blev akutoperation och såklart en enorm sorg. Men hoppet hade tänts att det kanske skulle gå nu när min felande äggledare var borta.
Den här veckan plussade vi igen! Två spontana graviditeter på kort tid trots alla motgångar tidigare. Vi vågar inte riktigt ta ut något än, men tänker positivt. Det ska gå bra nu!
BF 21/9 om allt går som det ska, hoppas att jag får vara med här! :)
Trots att det är tidigt mår jag så fruktansvärt illa. Jag har tre graviditet med hyperemesis i bagaget och misstänker att det kommer bli värre. Skräckblandad förtjusning. :D