Inlägg från: Maggio86 |Visa alla inlägg
  • Maggio86

BF September 2021

Hej! Här är en till med bf september 2021, beräknad till 12 september. Är 34 år, andra barnet (har en 3årig dotter).

Hittills inte känt så mycket men idag slog tröttheten till nu efter lunch. Så hänger här istället för att jobba...????

Jag har skapat en grupp som heter samma som den här tråden, om ni vill gå med där :)

• Maggio86
    Junojune skrev 2021-01-12 18:07:45 följande:

Inser att det kanske är två olika grupper, en på fb och en på fl?

Anledning till att jag väntar med att gå med är att jag sällan använder fb.. men jag tar tillbaka allt nu, jag vet inget helt enkelt XD

Hehe okej jag menade här på fl men inte så noga förutom skönt att vara anonym ett tag till om det inte går vägen. Hur som helst, ni får gärna gå med, jag är hittills själv så det är inte så intressanta diskussioner för tillfället ????
  • Maggio86
    Hwden skrev 2021-01-13 23:11:23 följande:

FL är lite nytt för mig & har inte gått med i FB-gruppen då jag känner att jag vill känna mig lite mer trygg i att det går den här gången efter 2 MF. Hur hittar jag din grupp? :)

Jag är också lite obekant med fl men sök på bf september 2021 Så gipsad jag den kommer upp där. Vi är inte så många ännu men hoppas fler vill joina snart:)
Svar på tråden BF September 2021