BF September 2021
Hej! Hoppar in här. Plussade igår och har bf den 24 september om allt går vägen. Var gravid förra våren men fick mf (antagligen ma) i v 12. Hoppas på mer tur den här gången
Hej! Hoppar in här. Plussade igår och har bf den 24 september om allt går vägen. Var gravid förra våren men fick mf (antagligen ma) i v 12. Hoppas på mer tur den här gången
Grattis! Har också bf då :)
Ja precis, har du haft några känningar än?
Är i v 5 och har nu haft sparsamma blödningar sedan i går. Lite molande värk... Antar att det är mf..men ska på vul nästa vecka så får vi se. Väldigt tråkigt om det skulle vara mf men sånt är livet. Aldrig haft mf innan så svårt att veta om det verkligen är det eller nåt annat. Är dock 39 nu så det kanske är lättare att få ju äldre man är.. suck!! Men försöker vara positiv..
Hej!
Är det ingen som mår dåligt med illamående som varar hela dagen och försämrad psykiskt hälsa? Jag är i vecka 6+5 och mår inte alls bra. Slutade med antidepressiva så fort jag fick veta att jag var gravid så egentligen vet jag inte vad som är vad. Fy, känner mig så ensam i detta.
Har som mensvärk långt ner mer eller mindre hela tiden. Är sjukt hungrig och har fått så svullna bröst att jag inte kan ha mina bh:ar. Mått lite lätt illa någon gång men inte farligt alls, man kan ju hoppas det fortsätter lika :)
Tack snälla. Tyvärr så är det med högsta sannolikhet mf..var på gynakuten i går då jag hade mer blödningar. Hon gjorde ett vul som visade att hinnsäcken var onormalt tunn. Man kan inte se ett foster oavsett så här tidigt i v 5 men detta tydde på att det är över. Väldigt tråkigt då vi försökt ett bra tag nu men hoppas på bättre tur framöver. Men man fick sig helt klart en psykisk knäck..har aldrig fått mf innan och har 2 barn, så otroligt tacksam. Så man tror allt ska gå så smidigt. Nu har jag verkligen mer förståelse för alla som kämpar för att få barn och får mf. Även om det bara var i v 5 så är det ju en sorg.
Önskar er alla stort lycka till, håller tummarna för er !
Nej det är första, andra graviditeten. Du?
Gick in i vecka 7 idag och kräktes för första gången! Woho! Har haft så lite symptom att jag känt mig helt säker på att det blir ett nytt mf/ma, men nu känns det lite lite hoppfullt igen. Ska göra vul om drygt en vecka så då får vi iaf ser hur det verkar.