Inlägg från: idissgirl |Visa alla inlägg
  • idissgirl

BF September 2021

Hej, ny här i tråden :) plussade dagen innan julafton, bästa julklappen någonsin då jag velat ha barn i över 4 års tid, varit utan p-piller i nästan 3 år och trott att jag inte kunde få barn.. Känns overkligt och vill bara ha ett ultraljud så jag får se att det faktiskt är ett litet liv där inne <3 

Mina symptom; 
    Illamående dagligen (spyr inte) 
    Tuttarna känns som de är gjorda av taggtråd 
    Ttrött är bara förnamnet 
    Sug efter röda äpplen 
    Måste gå upp å kissa på nätterna 
    Blött näsblod 2ggr 

Ska på inskrivning om 2,5 vecka och dessutom göra cellprov då, då jag hade cellförändringar för 1 år sedan. Så de känns både bra å skrämmade.. 

• idissgirl
    Juney skrev 2021-02-07 08:51:35 följande:
    Du är inte ensam! xD Frukt är det enda som jag tycker smakar gott nu för tiden.. Helst ska det vara "fin-frukt" också xD Äter stora mängder kiwi.. och melon i alla former, ingrid-marie äpplen, physalis, och typ alla sorters bär. Mycket banan förut, men då jag kräkts väldigt av det de senaste så får det ligga lite på "hold" :P

Skönt att ändå ha tabletter att ta till vid behov! Jag sover dock som en död xD minst 10h per natt, gärna 12.. Men måste upp på natten (alltid 01.20) o kissa, ibland för o kräkas.. Men kan somna om lätt efter det.

Äpplen å mandariner är frukten som gäller här xD sen youghurt å piggelin. Illamåendet sprider ut sig över dagarna för mig å de mest störiga är å kliva upp på natten pga kissnödig haha! 

Andra som har erfarenhet av att sluta eller hålelr på att sluta med antidepp? Jag håller på nu och det är riktigt riktigt jobbigt.. 

Ett annat problem jag och sambon har är att det är totalt omöjligt att ha sex då det gör så fruktamsvärt ont i liv,odertappen så han kan inte ens komma in riktigt.. nån annan? 

Svar på tråden BF September 2021