Inlägg från: BettySpaghetti |Visa alla inlägg
  • BettySpaghetti

BF September 2021

Hej alla :)

Hoppar också in i tråden. Jag plussade i förra veckan och har BF 29/9. Håller tummarna för att det ska gå vägen denna gång då jag har ett MA i bagaget som upptäcktes på KUB. Om allt går vägen är det första barnet :)

• BettySpaghetti
    Rafagåva skrev 2021-01-31 11:04:23 följande:
    Stort Grattis för plusset :).

Får man fråga vad du hade för symptom innan kub under din förra graviditet? Kände du på dig att ngt inte stämde? När hade lillens hjärta slutat slå?

Förstår om du inte vill svara. Nu när man är gravid har man många tankar och känslor.
    Tack :)

Har funderat mycket på det i efterhand, om jag liksom anade, men nej, hade symtom som stämde med alla appar ända fram till kub. Och inga typ blödningar eller så som skulle ha kunnat tyda på att något var fel. Men det hade stannat av redan i v.7 bara att kroppen inte hade fattat :( Så denna gång hoppas jag så himla mycket att det går bättre. 

Är det första barnet för dig med? Kommer säkert gå toppen med allt!
  • BettySpaghetti
    Diosali skrev 2021-02-23 21:11:56 följande:
    Jag skulle varit i v. 11+4 nu och fostrena (tvillingar) dog i vecka 6 eller 7! Vi får hoppas på bättre lycka nästa gång <3
    skaviblifyra skrev 2021-02-23 10:31:33 följande:

Fick reda på att det var missed abortion igår så jag lämnar tråden. Lycka till framöver

Beklagar verkligen :( Det är så hemskt att få ett sådant besked. Hade ett MA i höstas så vet hur fruktansvärt det kan vara. 
Svar på tråden BF September 2021