Inlägg från: Jolisia |Visa alla inlägg
  • Jolisia

BF September 2021

Hej! Grattis till alla er som plussat! Jag vågar inte riktigt gå med här eftersom jag är livrädd för att något ska gå fel. Testar såklart alldeles för mycket också. Tycker ni det ser ok ut? Känns som det slutat öka senaste dagarna. Äl +13 till äl +16. Tack för hjälpen och jag hoppas att det går bra för er alla!

• Jolisia

Hej allihopa! Är det någon mer än jag som har upplevt att ni har väldigt ont i magen till och från, som mensvärk? Är i vecka 8 och är såklart orolig att allt inte är som det ska.

• Jolisia
    Juney skrev 2021-02-10 19:59:53 följande:

Jag har likt mensvärk, spänner och känns "obehagligt" men ingen direkt smärta så. Dock väldigt oskönt att ha byxer som sitter åt.. :P Men jag är i v. 11

Tack för ditt svar. Jag har ju annars väldigt ont vid mens också, så jag försöker lugna mig med det. Skönt att du verkar känna lite mer ?normala? spänningar och att du redan är i v 11!
  • Jolisia
    Tokan123 skrev 2021-02-11 22:30:05 följande:

Jag har det rätt ofta, i förrgår natt fick jsg så ont att jag låg vaken och fick ta Alvedon men det hjälpte inte. Blev orolig, inte känt så må mer och inga blödningar så hoppas allt är ok.

Usch det låter jobbigt att ha så ont, hoppas det blir bättre snart! Mitt är mest på dagarna men till och från så att jag bara kan ligga på soffan. Har inte heller haft några blödningar. Vi får försöka tänka att allt är ok helt enkelt!
Svar på tråden BF September 2021