Inlägg från: Diosali |Visa alla inlägg
  • Diosali

BF September 2021

Hej!

Jag har också plussat efter ett tidigt missfall i december. Är i vecka 6 nu så tycker fortfarande att det känns lite oroligt men såklart också superkul!

Hur mår ni runt vecka 6? Tycker att alla varnar för extrem trötthet men är det någon som känt tvärtom? Alltså att ni är extremt pigga runt vecka 6? Jag har supermycket energi och det har jag inte i vanliga fall :D

• Diosali

Var på tidigt ul idag! De såg ingenting och testade vul, men såg ingenting där heller... Antingen är jag tidigare än jag trott (och att min bakåtlutad livmoder gör att de inte kunde se) eller också är det dåliga nyheter... Så oroligt.. Ska dit om två veckor igen, men det känns som en evighet...

• Diosali
    Kvinna1989 skrev 2021-02-07 21:29:20 följande:

I vilken vecka tror du att du är? Kolla dom dit hcg värde?

Håller tummarna för dig!!

Trodde jag var i vecka 8+0, men hann aldrig få mensen från mitt förra missfall så det kan såklart diffa... Plussade 8/1! Nej de tog inget hcg :/ tack <3
  • Diosali
    skaviblifyra skrev 2021-02-23 10:31:33 följande:

Fick reda på att det var missed abortion igår så jag lämnar tråden. Lycka till framöver

Jag beklagar! Fick veta precis samma igår så jag lämnar också! Vi kanske möts i en tråd framöver!
  • Diosali
    skaviblifyra skrev 2021-02-23 19:50:38 följande:

vilken vecka skulle du vara i när hade fostret slutat växa? Jag skulle varit i 10+1-10+4 men fostret var 9+0

Jag skulle varit i v. 11+4 nu och fostrena (tvillingar) dog i vecka 6 eller 7! Vi får hoppas på bättre lycka nästa gång <3
  • Diosali
    socute skrev 2021-02-24 22:25:34 följande:

Beklagar! Får en klump i magen av att läsa. Blir såklart även orolig själv. Måste få fråga er,har livmodern ändå fortsatt att växa trots att fostret varit dött ett tag? Hur har ni känt av livmodern?

Låter så hemskt att kroppen inte förstår och fortsätter som en vanlig graviditet.

Mina hinnsäckar var deformerade i alla fall! Jag hade molvärk ibland, men i övrigt kände jag på mig att något inte stämde. Kände mig väldigt ogravid! Håller tummarna för er alla <3
Svar på tråden BF September 2021