Inlägg från: skaviblifyra |Visa alla inlägg
  • skaviblifyra

BF September 2021

plussade igår. nr 17/9. tredje barnen och har lite panik, det var planerat men vi hade tänkt pausa. Inte riktigt tänkt över det här med att man nu blir riskgrupp för covid. börjar få ångest. Borde kanske väntat till i vår eller sommar när det är lite lugnare med smitta och vaccinerade personer...

gulp

• skaviblifyra

De flesta nipt görs det också ultraljud för att datera. viktigt att man ej gått för kort tid. vi ska göra nipt inkl ultraljud privat

• skaviblifyra
    Diosali skrev 2021-02-23 12:39:03 följande:

Jag beklagar! Fick veta precis samma igår så jag lämnar också! Vi kanske möts i en tråd framöver!

vilken vecka skulle du vara i när hade fostret slutat växa? Jag skulle varit i 10+1-10+4 men fostret var 9+0
  • skaviblifyra
    socute skrev 2021-02-24 22:25:34 följande:

Beklagar! Får en klump i magen av att läsa. Blir såklart även orolig själv. Måste få fråga er,har livmodern ändå fortsatt att växa trots att fostret varit dött ett tag? Hur har ni känt av livmodern?

Låter så hemskt att kroppen inte förstår och fortsätter som en vanlig graviditet.

min mage växte på inget ont. mådde lite mindre illa men annars inget annat. men googlade MA veckan innan så ngn liten känsla hade jag ändå
Svar på tråden BF September 2021