ChrisSarla skrev 2021-02-06 20:13:13 följande:
Jag är alltså inte ensam med rostbröd, Ayran/yogi och frukt. Känns så skönt för jag älskar det nämnda men inte i dessa mängder jag förbrukar just nu. Jösses vad frukt det går här hemma! O rostbröd, haha.
Men då är det säkert så, dessa veckor tyvärr. Jag har Lergigan när det blir för jobbigt så då tar jag en tablett, dock mer mot kvällen för jag sover otroligt dåligt sen några veckor tillbaka. Vaknar mitt i natten o kan inte somna om på 2-3h, fruktansvärt påfrestande!
Du är inte ensam! xD Frukt är det enda som jag tycker smakar gott nu för tiden.. Helst ska det vara "fin-frukt" också xD Äter stora mängder kiwi.. och melon i alla former, ingrid-marie äpplen, physalis, och typ alla sorters bär. Mycket banan förut, men då jag kräkts väldigt av det de senaste så får det ligga lite på "hold" :P
Skönt att ändå ha tabletter att ta till vid behov! Jag sover dock som en död xD minst 10h per natt, gärna 12.. Men måste upp på natten (alltid 01.20) o kissa, ibland för o kräkas.. Men kan somna om lätt efter det.