• Jess223

    Hur firar ni nyår

    Hej,

    Ja, som rubriken lyder...det är ju ett ganska speciellt år iår med tanke på Corona osv. Tänkte höra hur ni firar nyår? Styr ni upp ett nyårsfirande precis som vanligt eller firar ni på något annat sätt med tanke på Corona? Kanske helt av struntar i nyårsfirande?

  • Svar på tråden Hur firar ni nyår
  • moaguuun

    Blir förundrad över folk som säger att man struntar i jul nyår osv bara för att man inte är 10 stycken. Vissa är alltid själva. Ska de alltid strunta i alla högtider då?

  • Jess223

    Säger inte att man struntar i nyår bara för att man är själv. Kan ju vara så att man avstår från saker även om man är själv (t.ex. att man annars hade gått och kollat på fyrverkerier men struntar i det).

  • Pinotage

    Jag blir ensam i år - både på grund av Corona och flickvän som sa tack å hej precis före jul. 


    Det blir matlagning halva dagen - gör fyra rätter som jag verkligen  tycker om. Champagne vid TV´n vid tolvslaget - sedan några böner om att nästa år blir bättre.

  • SilverEmma

    Jag jobbar till kl 15. Barnen har önskat tacos. Vi firar hemma med bara familjen, maken och ungarna är troligtvis uppe till tolvslaget. Jag lägger mig tidigare eftersom jag jobbar dagen efter och kör hemifrån strax innan 06.

  • Anonya

    På tumanhand med sambon pga pandemin. Vi har beställt mat från restaurang, något vi aldrig gjort förut. Lite lyxa till det plus stöda restaurangbranschen.

  • Ekdahl
    Jess223 skrev 2020-12-29 21:59:06 följande:

    Hej,

    Ja, som rubriken lyder...det är ju ett ganska speciellt år iår med tanke på Corona osv. Tänkte höra hur ni firar nyår? Styr ni upp ett nyårsfirande precis som vanligt eller firar ni på något annat sätt med tanke på Corona? Kanske helt av struntar i nyårsfirande?


    Firar med min familj och två andra familjer.
Svar på tråden Hur firar ni nyår