"blöjeksem" av bindor ?
(Moderatorerna får flytta tråden om den ligger i fel forum)
Hej! Jag har ett konstigt återkommande problem... Och jag ber er helst att inte skratta åt mitt problem, även om det låter löjligt... Är det så att man skulle kunna få "blöjeksem" av bindor ? Jag har provat att googla men får inte fram något.
I höstas när jag hade min mens så märkte jag att det kliade något förbannat i baken några dagar in i mensen, jag är så att jag behöver nattbindor även på dagen på grund av att jag blöder så pass mycket, iallafall de första dagarna. Jag trodde först till min förskräckelse att jag drabbats av mask i magen på grund av att det kliade så pass mycket, och när jag försökte titta så såg jag att jag var väldigt röd, men det gick över när min mens var slut tack och lov. Mensen efter det hände inget liknande, och inte heller den efter det, men vid den nuvarande så har problemet återkommit, och kan det vara så att det jag får är något som liknar blöjeksem ? Eftersom att problemet kommer och går ? Är det någon som känner igen sig och har några råd ? Vill helst slippa att ringa sjukvårdsupplysningen för jag finner det här problemet ganska pinsamt