Jätte dildos normalt
Tittat på porr på nätet, förundrar och imponeras av dessa stora dildos. Undrar om det är vanligt eller inte att tjejer vågar och vill tänja ut sin slida så mkt.
Tittat på porr på nätet, förundrar och imponeras av dessa stora dildos. Undrar om det är vanligt eller inte att tjejer vågar och vill tänja ut sin slida så mkt.
Seriöst, det sista var väll onödigt
Vad är "normalt"? Att mer än 50 procent av kvinnorna använder leksaker grövre än en mansarm?
Gillar verkligen inte känslan av en dildo. Det måste vara äkta kuk. Dildos är för hårda och skaviga. En klitorisvibrator däremot, det är hur bra som helst! Det är ju klittan som ska stimulas. Ska man bli uppfylld måste det vara äkta vara, annars poänglöst. Aldrig haft problem med kuk men även mindre dildos gör ont eller känns osköna att föra in pga inte alls samma känsla som kuk. Tror dildos nog mer är en porrgrej men kan ha fel. De flesta tjejer jag hört verkar föredra klitorisvibratorer.
Tror helt klart att tjejer experimenterar med stora saker för att det går.
Mini fru gillar att leka med stora dildos men inte att stoppa in dem i slidan utan bara för att smeka sig på klitoris, och då föredrar hon överdrivet kraftiga som är sköna att hålla i även om de är alldeles för stora för penetration.
Jag har en sk stor dildo, men den används bara med min pojkvän för han blir upphetsad av det. Skulle aldrig använda den själv utan då tar jag min klitorisvibrator, när det bara handlar om min njutning. Dildon känns ju av förklarliga skäl alldeles för fake.
Jag är undergiven kille med massiv erfarenhet av bla dildo i min egen bak.
Stor dildo kan väl vara häftigt att prova o ser fränt ut men skulle inte rekomendera pga töjningen.
Nä jag har nog 35 dildosar och 30 av dom används inte för att de inte är bra nog. Dvs dildosar kan skilja galet mycket i känsla o därför ska ni inte tro att de är samma upplevelse.
Jag skulle säga att det helt avgörande är hur man rent tekniskt blir knullad av dildo med djup, vinkel, farter vid olika tidpunkter.
Och att dildon uppfyller vissa grundkrav som lagomt ådrig, lång nog för att nå botten och ändå kunna hålla o styra den, hyffsat styv för att kunna styra vissa vinklar. Därmed kan en smalare 3cm dildo funka också men välj normalgrov på 4,5cm.
Jag har 3 stora dildosar som är överdrivet ådriga och problemet med dessa blir att de stimulerar för mycket att man inte klarar pumpa som önskat el att man kommer för fort o blir sliten o slutkörd och därmed är leken över för fort.
Sök på "siswet19" så skall du få se gigantiska dildos i röva på en blond holländska.