• Anonym (Större)

Jätte dildos normalt

Tittat på porr på nätet, förundrar och imponeras av dessa stora dildos. Undrar om det är vanligt eller inte att tjejer vågar och vill tänja ut sin slida så mkt.

• Svar på tråden Jätte dildos normalt
  • Anonym (,)
    Anonym (Rövsex) skrev 2021-02-06 15:35:55 följande:

Sök på "siswet19" så skall du få se gigantiska dildos i röva på en blond holländska.

Nu pratar vi om verkliga tjejer, inte porrskådisar. Lite skillnad. Porrskådisar använder t ex ibland bedövningsmedel.
  • Anonym (Rövsex)

Hon gör camvideos hemma. Okej så privatpersoner använder inte bedövningsmedel? Vart vill du komma?

• Anonym (,)

Hon gör camvideor = arbetar med porr. Tror du vanligt folk köper bedövningsmedel regelbundet för att kunna köra upp jättedildos? Du har nog kollat på lite för mycket porr...

• Anonym (Johnny)
    Anonym (Större) skrev 2020-12-31 10:45:19 följande:

Tittat på porr på nätet, förundrar och imponeras av dessa stora dildos. Undrar om det är vanligt eller inte att tjejer vågar och vill tänja ut sin slida så mkt.

Tjejer drömmer om stora och framförallt grova kukar.
  • Anonym (,)

Absolut, kukar. Men inte dildosar. Det är obekvämt.

• Anonym (S)

Nej, det är inte normal. Normalt är.... normal dildostorlek, hör och häpna.

• Anonym (,)

Sen finns det tjejer som inte alls uppskattar stora kukar heller pga gör ont. Alla gillar inte stort.

• Anonym (Theådåra)

Jag får in vadsomhelst

• Anonym (Älskar dildo)

Får en känsla av att killar (inkl. jag) som använder dildos föredrar modell större i större utsträckning än vad tjejer gör. Jag har 5 st och det är de tre största jag för det mesta använder. Har en lite "mindre" på 20 cm som jag deepthroatar och suger på ibland.

• Anonym (Normalt att äga?)

Jag äger en del dildos som jag kan se och tänka "Hur tänkte jag när jag köpte den där?" Jag har en som är en halvmeter, väldigt tjock tung och stenhård. En enorm pung vid roten har den med.  Det enda jag använt den till är att skoja med. Jag tänker att den skulle nog vara effektiv som en slags batong för självförsvar.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Jätte dildos normalt