• Bollenbollen

Äggdonation 2021

Hej alla! Har bara skumläst tråden, men ska försöka läsa ikapp nu. Har tidigare bara hängt här på FL och slöläst lite trådar men varken skrivit eller blivit medlem. Har en son som kom till på första försöket dubbeldonation på AVA Riga och det var det, hade jag tänkt. Men nu så börjar jag bli mer och mer sugen på syskon! Jag har 7 frysta embryon i frysen och har sparat dessa ifall ifall.... Men nu så känns det som om det är dags att börja planera för en ev insättning i sommar, och eftersom allt tar tid i dessa coronatider så är det lika bra att sätta igång! Vill bara säga att trots bara skumläsning så känns det som att det är ett gång kämpande starka kvinnor här! Hejja er!!

• Bollenbollen
    GrodanS77 skrev 2021-02-23 13:32:51 följande:

Tack!

Läkaren fick rota runt ett tag och byta maskin men till slut gick det att få en fin bild på en liten räka med ett pulserande hjärta. Hinnsäck och foster stämde med dag så nu ska jag försöka pusta ut lite och försöka se mig som gravid.

Inga spår efter blödningar, så får hoppas att de håller sig borta nu!

Hur har det gått för dig med blödningar? Har du haft fler?

Stort grattis till lyckad ul Sussna!

Och grattis till superb slemhinna Lumilla!

Ger mig tillkänna igen :) jag kommer att starta syskonförsök nu till våren/sommaren och hoppas på samma tur som sist! Vet att det kan ta några försök så jag är ute i god tid och tänker därför kör satsa på en första omgång i maj/juni. Fler som gör syskonförsök?

Ha det fint!!
Svar på tråden Äggdonation 2021