Äggdonation 2021
Hej! Vi går också på Gennet i Prag :) Den 4 maj gjorde jag mitt tredje försök och jag är nu gravid i v 7! Väntar på att göra VUL 10 juni. Mår såååå illa hela tiden dock...
Hej! Vi går också på Gennet i Prag :) Den 4 maj gjorde jag mitt tredje försök och jag är nu gravid i v 7! Väntar på att göra VUL 10 juni. Mår såååå illa hela tiden dock...
Idag var jag på VUL och såg ett litet hjärta! Är i v 8+0 och ska fortsätta med medicinen i 4 v till
Jag har varit på Gennet i Prag och lyckades på tredje försöket. Är gravid i v 15. Hade jag kunnat vrida tillbaka klockan hade jag lätt valt Olga i Ryssland. Kunskapen, servicen, bemötandet, inställningen. Allt slår min klinik. Har haft jättemycket problem och fått lösa mycket själv. Flera läkare kan inte engelska. Har bland annat haft 5 olika läkare på ett år (alla slutade). Visst Gennet är billigare än Olga men kanske inte i längden. Det ska inte vara en kamp att få kliniken att samarbeta. Har haft ett skypemöte med Olga och pratat med bekanta som går där. Så stor skillnad!
Jag ser att Kaninbunny är i farten igen. Jag anmälde henne för ett halvår sedan men det verkar inte ha bitit. Hon är alltså med i den här gruppen trots att hon aldrig själv haft några planer på att göra äggdonation. Hon var också den som fick mig att sluta skriva inlägg i gruppen eftersom jag blev så chockad o sårad över hennes påhopp på mig när jag plussade efter en ÄD.