• snuffen5

Äggdonation 2021

Hej! Vi går också på Gennet i Prag :) Den 4 maj gjorde jag mitt tredje försök och jag är nu gravid i v 7! Väntar på att göra VUL 10 juni. Mår såååå illa hela tiden dock...

• snuffen5

Idag var jag på VUL och såg ett litet hjärta! Är i v 8+0 och ska fortsätta med medicinen i 4 v till

• snuffen5

Jag har varit på Gennet i Prag och lyckades på tredje försöket. Är gravid i v 15. Hade jag kunnat vrida tillbaka klockan hade jag lätt valt Olga i Ryssland. Kunskapen, servicen, bemötandet, inställningen. Allt slår min klinik. Har haft jättemycket problem och fått lösa mycket själv. Flera läkare kan inte engelska. Har bland annat haft 5 olika läkare på ett år (alla slutade). Visst Gennet är billigare än Olga men kanske inte i längden. Det ska inte vara en kamp att få kliniken att samarbeta. Har haft ett skypemöte med Olga och pratat med bekanta som går där. Så stor skillnad!

• snuffen5

Jag ser att Kaninbunny är i farten igen. Jag anmälde henne för ett halvår sedan men det verkar inte ha bitit. Hon är alltså med i den här gruppen trots att hon aldrig själv haft några planer på att göra äggdonation. Hon var också den som fick mig att sluta skriva inlägg i gruppen eftersom jag blev så chockad o sårad över hennes påhopp på mig när jag plussade efter en ÄD.

Svar på tråden Äggdonation 2021